شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نروژ وحدت

حجج اسلام امینی و نقوی نمایندگان شیعه حاضر در این راهپیمایی بودند که که منجر به شعارهای ولایت محوری حضرت علی (ع) شرکت کنندگان در راهپیمایی گردید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز دوشنبه 4 ژانویه 2015 راهپیایی مهمی با حضور روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت به مناسبت  بزرگداشت روز میلاد حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) ،پیامبر و  رسول صلح و دوستی  برگزار شد.

این راهپیمایی صلح آمیز که با هماهنگی مسجد جماعت مرکزی اهل سنت نروژ Central Jamaat-e Ahl-e Sunnat، مرکز اسلامی امام علی (ع) Imam Ali (a.s.) Center, Oslo و مرکز انجمن حسینی نروژ برگزار شد، در راستای گسترش فرهنگ صلح و دوستی و ارتباطات میان مذهبی و تقریب مذاهب صورت گرفت.

حجت الاسلام امینی گلستانی از مرکز امام علی (ع) نروژ و از اساتید همکار جامعه المصطفی العالمیه (ص) به همراه حجت الاسلام سید زوار نقوی نمایندگان شیعه حاضر در این راهپیمایی بودند که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای گسترش پیام دوستی، صلح و تقریب مذاهب اسلامی در این راهپیمایی شرکت موثرداشتند که منجر به شعارهای ولایت محوری حضرت علی (ع) شرکت کنندگان در راهپیمایی گردید. دیدارهای متعدد دیگری در این راستا به مناسبت هفته وحدت با علمای مراکز اهل سنت ترکیه و پاکستان که اکثریت جماعت اهل سنت نروژ را تشکیل می دهند با برنامه ریزی مرکز اسلامی امام علی (ع) صورت گرفت و مقرر گردیده یک نشست علمی نیز در این راستا در هفته وحدت 2015 در این  مرکز اسلامی  منعقد گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha