پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌‌الاسلام چنانی شوش

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شوش با اشاره به فعالیت های این مدرسه در زمینه خدمات دهی به کاروان های راهیان نور، گفت: هر ساله این مدرسه میزبان کاروان های راهیان نور از سراسر کشور است.

حجت الاسلام چنانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برپایی اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: آشنایی اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان با فرهنگ شهادت امری بسیار پسندیده و مبارک است.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شوش با بیان این که خون بسیاری از شهدا بر خاک های خوزستان ریخته شده است، ابراز داشت: این مسأله سبب تقدس خوزستان شده است.

وی با بیان این که فضای مناطق عملیاتی اثر گذاری بسیاری در زائران راهیان نور را به دنبال دارد، اظهار داشت: بنده خود شاهد تغییر رفتار و نوع پوشش دختران و پسران بسیاری که پا به این مناطق گذاشته اند بودم.

حجت الاسلام چنانی با بیان این که سرمایه گذاری و توجه بیش از پیش به مسأله راهیان نور اثرات مثبت و قابل توجهی با خود به همراه خواهد داشت: ترویج فرهنگ شهادت و معنویت در جامعه سبب اصلاح رفتار، افزایش معنویبت در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت مدرسه امام محمدباقر شوش در زمینه خدمات دهی به کاروان های راهیان نور اظهار داشت: هر ساله این مدرسه میزبان کاروان های طلبه و غیر طلبه از سراسر کشور است.

حجت الاسلام چنانی تصریح کرد: کاروان های راهیان نور هر ساله از اواخر اسفند ماه تا 15 فروردین در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شوش اسکان دارند.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) با بیان این که طلاب این مدرسه علمیه در سال گذشته در دو گروه طلاب مجرد و متأهل به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: در سال جدید نیز برنامه اعزام طلاب به مناطق عملیاتی جنوب را در دستور کار دفتر بسیج طلاب مدرسه قرار گرفته است

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha