سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جریان شناسی سیاسی

حوزه/ دوره جریان شناسی سیاسی ویژه طلاب مدرسه علمیه علی بن ابیطالب در دو گروه تحصیلی طلاب پایه یک تا سه و طلاب چهار تا هفت برگزار می شود.

حجت الاسلام کمال سیاحی، معاون تهذیب مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری دوره جریان شناسی سیاسی ویژه طلاب این مدرسه علمیه خبر داد و اگفت: این دوره ویژه دو گروه تحصیلی طلاب پایه یک تا سه و طلاب چهار تا هفت برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره جریان شناسی احزاب و تشکل های قبل و بعد از انقلاب، اظهار داشت: در این دوره که ویژه طلاب 4 تا 7 برگزار شد بیش از 30 طلبه حضور داشتند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) به برگزاری دوره تاریخ انقلاب اسلامی ایران از تاریخ از انقلاب 57 تا فتنه 88 اشاره کرد و افزود: این دوره با حضور 50 نفر از طلاب پایه 1 تا 3 برگزار می شود.

حجت الاسلام سیاحی با بیان این که مباحث مطرح شده در این دوره ها سبب تقویه بنیه سیاسی طلاب می شود، اافزود: استاد حاتمی از تحلیلگران سیاسی کشور در این دوره به بیان مباحث سیاسی می پردازند.

وی به زمان و مکان برگزاری دوره های جریان شناسی سیاسی طلاب مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کیان اشاره کرد و افزود: این دوره از تاریخ بیست و ششم اسفندماه سال جاری آغاز و تا بیست و نهم در محل تالار اجتماعات این مدرسه علمیه برگزار می شود

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha