سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 346600
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
شبکه اجتماعی

حوزه/ معاون جذب و اعزام موسسه روایت سیره شهدا از راه اندازی شبکه اجتماعی "فُطرُس" به منظور دسترسی محتوایی راویان روحانی به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی خبر داد.

حجت الاسلام رضا آبیار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز،  با اشاره به اعزام روایت گران روحانی به مناطق عملیاتی جنوب، اظهارداشت: در نوروز ۹۴ که با ایام فاطمیه تقارن دارد، مبلغان روحانی به عنوان روایت گر در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضور خواهند داشت.

وی با بیان این که اعزام روحانی به عنوان راوی، به مناطق عملیاتی از سوی معاونت جذب و اعزام موسسه روایت سیره شهدا صورت می گیرد، ابراز داشت: تبلیغ و نشر فرهنگ جهاد و شهادت مهمترین هدف اعزام روایان روحانی به مناطق عملیاتی است.

حجت الاسلام آبیار بر اهمیت ترویج فرهنگ شهادت به نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و گفت: راهیان نور بستری مناسب برای بیان رشادت ها و خاطرات دوران جنگ تحمیلی است.

معاون جذب و اعزام موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: دوران دفاع مقدس درس های بسیاری درزمینه مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی با خود به همراه دارد که می تواند به نسل های آینده منتقل شود و برکات بسیاری با خود به همراه آورد.

وی با اشاره به تخصصي شدن اعزام راويان روحاني و تشكيل گروه هاي تخصصي از جمله گروه های دانشجويي، دانش آموزي، بين الملل اظهار داشت: بسته های تخصصي محتوايي با عنوان مهمات راوي در اختیار راویان قرار گرفته است.

حجت الاسلام آبیار همچنین از راه اندازی شبکه اجتماعی "فُطرُس" خبر داد و اضافه کرد: این شبکه اجتماعی برای دسترسی محتوایی راویان روحانی به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی راه اندازی شده است و می توانید یک وحدت و یکپارچگی محتوایی برای روایتگری راویان به وجود آورد.

معاون جذب و اعزام موسسه روایت سیره شهدا در پایان افزود: درگاه اینترنتی سامانه اعزام مؤسسه روایت سیره شهدا جهت ثبت درخواست و تقاضای گروه های مختلف برای روحانی راوی راه اندازی شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha