جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشریات

حوزه/ شماره های جدید ماهنامه های سنجاقک، پوپک، سلام بچه ها، مهیار و پیام زن به صاحب امتیازی دفترتبلیغات اسلامی منتشر شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرتضی عمرانی با اعلام این خبر تصریح کرد: در شماره 120 مجله سنجاقک که سعی شده است برای جنبه های آموزشی، سرگرمی وافزایش مهارت های علمی، کسب اطلاعات وتقویت قدرت تجسم و تخیل خردسالان مفید باشد، مطالبی همچون زبان آیه ها، الفبای انگلیسی، نان و توت، کارهای خوب به چشم می خورد.

وی افزود: در شماره 248 ماهنامه پوپک نیز که به تازگی منتشر شده است، مطالبی همچون در باغ نهج البلاغه، داستان های «جناب آقای خانه»؛ من ایرانی ام، قصه های خواب من، میوه ها در قرآن و... برای کودکان درج شده است.

مدیر محصولات فرهنگی و هنری دفترتبلیغات اسلامی ادامه داد: در ماهنامه سلام بچه ها نیز مطالبی همچون بیایید کتاب بخوانیم، اتاق مشاور، درکوچه پس کوچه های نوجوانی، قصه های قرآن، رازهای نهج البلاغه، یادداشت های زندگی و...  دیده می شود که به شماره 300 خود رسیده است.

وی همچنین با اشاره به انتشار شماره 42 ماهنامه مهیار گفت: حرف های گنده گنده در ادبیات، سفارش های ناب، آیت الله العظمی شبیری زنجانی کیست؟، نوبلی ها، دوستی از جنس مخالف، چرا نمی توانم ازدواج کنم و ... از جمله مطالب این ماهنامه است که ویژه جوانان منتشر شده است.

عمرانی، پرونده ویژه زنان وبهداشت خانواده در شماره 276 ماهنامه پیام زن را مورد اشاره قرار داد وخاطر نشان کرد: در شماره جدید این ماهنامه نیز مطالبی همچون مادر شاد خانواده شاد، اضافه وزن عامل بسیاری از بیماری های زنان است، روح زنانگی نوش دارویی برای جهان، زنان زود پیر می شوند و... به چشم می خورد.

لازم به ذکر است، این مجلات به صاحب امتیازی دفترتبلیغات اسلامی و مدیر مسئولی سعید روستا آزاد منتشر شده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نشریات مرکز فرهنگی وهنری می توانند با شماره تلفن 37830244 با پیش شماره 025، اداره محصولات فرهنگی این مرکز تماس حاصل کنن

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha