جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 347000
۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
محدث

حوزه/ پنجاه و نهمین شماره نشریه محدث به همت موسسه درالحدیث، با بخش های مختلف فرهنگی، علمی و خبری منتشر شد.

روح الله مهپور در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: بخش ویژه این شماره به مراسم بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، پرداخته است؛ در بخش های بعدی این نشریه نیز مطالب جالب و شنیدنی در حوزه مباحث تفسیری و قرآنی درج شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این شماره می خوانید: جلسات تفسیر قرآن آیت الله محمدی ری شهری در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)،حضور اساتید دانشگاه قرآن و حدیث در پاکستان؛ دیدار مسؤلان پژوهشگاه قران و حدیث با حضرت آیت الله وحید خراسانی؛ کارنامه انتشارات دارالحدیث در بیروت، در گفتگو با مدیرعامل سازمان چاپ و نشر دارالحدیث؛ افتتاح مرکز جراحی محدود دارالشفاء کوثر شهرری؛ برگزاری مراسم شب شعر آستان حضرت عبدالعظیم(ع)؛ و ترجمه و چاپ کتاب حکمت نامه عیسی بن مریم(ع) به زبان ارمنی، انتشار فصلنامه تخصصی کتاب و سنت.

وی گفت: از دیگر بخش های خبری این مجله می توان به انعکاس اخبار مرتبط به بازدید علمای لبنان از دارالحدیث؛ گزارش نشست نقد کتاب عرضه حدیث بر قرآن ؛ نشست بررسی و هم اندیشی برگزاری همایش ملی حدیث رضوی ۳؛ نشست شورای علمی کنگره بین المللی سید مرتضی علم الهدی در دارالحدیث؛ تمدید مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره سید مرتضی؛ برگزاری دوره آموزش تفسیر قران کریم توسط حجت الاسلام قرائتی اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی موسسه دارالحدیث بیان کرد: این نشریه از طریق دو سایت مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث به نشانی www.darolhadith.org  و  www.hadith.net با فرمت "پی دی اف" در اختیار علاقهمندان قرار گرفته است.

وی افزود: شماره ۵۹ به تازگی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته؛ در تهیه این نشریه به مدیر مسؤلی محمد تقی سبحانی نیا، مهدی عباسی سردبیر، روح الله مهپور دبیر اخبار، رضا توکلی طراح و صفحه آرا، و مجید صحاف به عنوان ناظر مشارکت دارند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha