جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 346565
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
دفتر تبلیغات

حوزه/ رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفترتبلیغات اسلامی و اعضای شورای سیاستگذاری این مرکز از سوی حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در متن  حکم  رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است: نظر به حسن سوابق، تخصص و تجارب ارزنده تان و با عنایت به ضرورت سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و تعیین اهداف و خط مشی‌های لازم در فعالیت‌های فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی، بدین‌وسیله به مدت دو سال به عنوان «عضو شورای سیاستگذاری مرکز فرهنگی و هنری» منصوب می‌شوید. همچنین جناب آقای محمد حسنی را بنا به پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و تبلیغی به عنوان «رئیس مرکز فرهنگی و هنری» منصوب می‌نمایم.

ارتقاء و توسعه‌ی هدفمند آموزش، نقد و نظریه‌پردازی هنر دینی در حوزه، جریان‌سازی در عرصه‌ی هنر متعهد و انقلابی وجریان‌شناسی حوزه‌های هنری تأثیرگذار بر باورها و ارزشهای ایمانی، الگوسازی و برجسته‌سازی نمونه‌های موفق و تأثیرگذار هنر دینی، کارآمدسازی سازمان اداری و سازوکارهای موجود، فعال‌سازی انجمن‌های هنری طلاب با تأکید بر شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای هنری طلاب جوان، برنامه‌ریزی جهت ارتقاء اثربخشی نشریات، محصولات، جشنواره‌ها و سایر برنامه‌های هدف‌گذاری شده‌ی مرکز، ایجاد همگرایی، هم‌افزایی و تعامل با سایر مراکز همسو در حوزه‌ی هنر متعهد با هدف ارتقاء کیفی و اثربخشی برنامه‌ها و محصولات در این عرصه، تعامل و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجارب مراکز و مراجع مهم داخلی و بین‌المللی فعال در حوزه‌ی هنر دینی و توجه به ظرفیت‌ها و مخاطبان حوزه‌ی جهان اسلام از اهم وظایف جنابعالی است.

امید است در سایه عنایات باری‌تعالی و همکاری و همیاری معاونان و مدیران محترم دفتر در تحقق اهداف یاد شده موفق و مؤید باشید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha