شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دفتر تبلیغات خراسان رضوی

حوزه/ هفته فرهنگی هنری اشراق به همت مرکز فرهنگی وهنری دفترتبلیغات اسلامی و با همکاری دفترتبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، مرتضی عمرانی"مدیر محصولات فرهنگی هنری دفترتبلیغات اسلامی" با اعلام این خبر تصریح کرد: به منظور ظرفیت شناسی و استعدادیابی طلاب وروحانیون هنرمند خراسان رضوی، این هفته فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

وی افزود: ارائه آثار تجسمی اعم از عکس، خوشنویسی در غالب نمایشگاه، برگزاری برنامه ها و نشست های مختلف اعم از شب شعر با عنوان همایش شعر آئینه خانه، شب داستان با موضوع ادبیات داستان دینی، مطالعه نظری بات موضوع مولفه های سینمای اجتماعی از منظر رهبر معظم انقلاب از جمله این برنامه ها است.

مسئول برگزاری هفته فرهنگی هنری اشراق با اشاره به برگزاری نمایشگاه این هفته فرهنگی هنری و دائر بودن آن در طول روز گفت: افتتاحیه نمایشگاه و هفته فرهنگی هنری اشراق روز 18اسفندماه و اختتامیه آن نیز روز 21 اسفندماه با سخنرانی دکتر صالحی "معاون وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی" و مدیران دفتر انجام می گیرد.

لازم به ذکر است، در غالب هفته فرهنگی هنری اشراق، آثار وتوانمندی هنرمندان روحانی به نمایش گذاشته می شود که اولین هفته فرهنگی هنری اشراق در سال گذشته در اصفهان و دومین هفته نیز خرداد سال جاری درکشور ترکیه و در قلعه استرگون شهر آنکارا برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha