جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام بلک ، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با تدابیر اتخاذشده و اعزام چندین هزار مبلغ به سراسر استان خوزستان، پیش‌بینی‌شده که بیش از ۳هزار و پانصد برنامه در سطح خوزستان داشته باشیم.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، از برگزاری جشن‌های عید سعید غدیر در اهواز و سایر شهرستان‌های خوزستان خبرداد و گفت: با تدابیر اتخاذشده و اعزام صده ها مبلغ به سراسر استان خوزستان، پیش‌بینی‌شده بیش از 3هزار و پانصد برنامه در مساجد، حسینیه ها و هیئات مذهبی سطح خوزستان داشته باشیم.

وی، ضمن تسلیت حادثه دل‌خراش منا، اظهار داشت: متأسفانه حوادث اخیر ایجادشده، باعث می‌شود تا اندکی از شورونشاط جشن‌های دهه ولایت گرفته شود، اما خوشبختانه برگزاری این جشن‌ها بر قوت خویش باقی و به‌صورت باشکوهی نیز برگزار خواهند شد.

حجت‌الاسلام بلک، از برگزاری چندین برنامه محوری در اهواز خبرداد و گفت: بنا به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، قرار است چندین برنامه محوری در سطح کلان‌شهر اهواز برگزار شود؛ به همین دلیل از این تریبون استفاده کرده و همه مردم خون گرم اهوازی را برای شرکت در این جشن‌ها دعوت می‌کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه با تأکید بر این‌که دشمن همواره به دنبال تفرقه میان صفوف مسلمین است، اظهار داشت: به‌یقین اهتمام بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر اعیاد غدیر سبب ناکام ماندن دسیسه‌های دشمنان می‌شود و به همین دلیل نیز باید از این فرصت کمال بهره را جهت نابودی تفرقه‌انگیزی‌های دشمن با ارائه جلوه‌های زیبای اسلام ناب محمدی از سوی روحانیت همیشه بیدار، برد.

حجت‌الاسلام بلک، در پایان خواستار توجه بیش‌ازپیش طلاب و روحانیون بر مهجوریت زدایی از نهج‌البلاغه شد و تصریح کرد: حوزه‌های علمیه که مهد قرآن و مکانی برای تربیت سربازان آقا امام زمان(عج) است، باید درزمینه مهجوریت زدایی از نهج البلاغه نیز گام برداشته و در این خصوص اقدامات مؤثر و قابل توجهی انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha