پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز قدس

حوزه/ مردم خراسان جنوبی، همگام با ملت انقلابی ایران، بار دیگر با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر نمایش وحدت شیعه و سنی، خشم و انزجار خود از جنایات آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی را به گوش جهانیان رساندند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، امروز بار دیگر مردم خراسان جنوبی با حضور در راهپیمایی روز قدس، برای حمایت از مردم فلسطین اعلام آمادگی کرده و با فریادهای برخاسته از خشم، با شعار"مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از دشمن اعلام بیزاری کردند.

امروز از همه اقشار جامعه از پیر و جوان، زن و مرد و اعم از روحانیون، ایثارگران، کارگران، کارمندان، نیروهای نظامی، بسجیان آمده بودند تا با لب های خشکیده، فرمایش رهبر خود را تکرار کنند که " اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید".

آری! روحانیون بخصوص نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و قائم مقام آستان قدس رضویی در صف های جلو به همراه جانبازان و ایثارگران ایستاده بودند و فریاد " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل" و " اسرائیل کودک کش، نابود باید گردد" سر دادند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

 

مشت گره کرده من پُتکی بر سر دشمن است

 

یکی از افراد حاضر در راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه بیان کرد: باید با تمام قدرت، فریادهای خود را بر سر دشمن بکوبیم.

مرتضی میر با بیان اینکه مشت گره کرده من پُتکی بر سر دشمن است، گفت: دشمن از این حضور و فریاد مردم می هراسد.

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی بیان کرد: خوشبختانه مردم شریف خراسان جنوبی در همه صحنه های انقلابی اعم از راهپیمایی ها و انتخابات حضور پرشوری دارند.

میر ادامه داد: به عنوان یکی ایرانی از گرم ترین خطه کویری شرق ایران، برای دفاع از ارزش های انقلاب و اطاعت از فرامین رهبری اعلام آمادگی می کنم.

 

روحانیون در خط مقدم صحنه های نبرد خواهند بود

روحانی جوانی که دست دختر کوچکش را در دست داشت با شعارهای کوبنده و لب های خشکیده توجه من را جلب کرد.

تخویجی

وی با اشاره به حضور خانواده ها در راهپیمایی تاکید کرد: حضور کودکان نشان از همبستگی کودکان ما با کودکان فلسطینی دارد که توسط اسرائیلی کشته یا یتیم می شوند، آنان وقتی در این گرمایی 40 درجه سانتی گراد وارد عرصه راهپیمایی می شوند، درد رنج کودکان فلسطینی را بهتر درک می کنند.

حجت الاسلام تخویجی با اشاره به اقدام غرور آفرین موشک های سپاه بر قلب دست پرورده آمریکا و سران سعودی تاکید کرد: این اقدام تنها سیلی محکمی بود که برای بیداری استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیلی پرتاب شد.

وی روحانیون را سربازان خط مقدم صحنه های مبارزه علیه استکبار جهانی دانست و ادامه داد: ما امروز می گوییم، نه تنها موشک های سپاه بلکه تمام وجود ما برای مبارزه با استکبار جهانی آماده است.

شعله خشم مردم از دشمن همیشه فروزان است

یکی دیگر از روحانیون حاضر در راهپیمایی نیز بیان کرد: دشمن باید بداند که خشم مردم ایران از مستکبران جهان تمامی ندارد.

حجت الاسلام رضا موسوی با بیان اینکه شعله خشم مردم از دشمن همیشه فروزان است، افزود: دشمن نمی تواند با هیچ برنامه ای در صفوف منظم شیعه و سنی رخنه ایجاد کند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی مجلس در تهران بیان کرد: دشمن به گمانی خام وبا هدف ایجاد رعب و وحشت این برنامه را راه انداخته بود.

این روحانی جوان با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد: با توجه به فرمایشات رهبری دشمن نمی تواند به ما سیلی بزند، بلکه از ما سیلی محکمی خواهد خورد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: حمله موشکی سپاه ایران به داعش، جواب محکمی به حمله تروریستی و سیلی محکمی به داعش بود.

 

وحدت تنها سد دفاعی و امنیتی مسلمانان جهان است

اهل سنت هم در صفوفی زیبا و دوش به دوش مردم خراسان جنوبی زیر پلاکارد شعار امام خمینی (ره) که " روز قدس روز حیات اسلام است" در راهپیمایی شرکت کردند.

امام جمعه اهل سنت

امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به اینکه روز قدس،روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، اظهار کرد: بزرگترین مشکل جهان اسلام امروز وحدت و یکپارچی است و تنها سد دفاعی و امنیتی مسلمانان جهان، وحدت و یکپارچگی بین صفوف مسلمین می باشد.

مولوی فاروقی با اشاره به اینکه اولویت برزگ مسلمین آزادسازی قدس است تاکید کرد: ملت ایران چه شیعه و چه سنی همواره حامیان همیشگی مردم ستمدیده این کشور خواهند بود.

 

روز قدس یاد آور استقامت دلاور مردان ایرانی است

امام جمعه شهر مود هم با بیان اینکه روز قدس یاد آور استقامت دلاور مردان ایرانی است، گفت: حضور مردم در این راهپیمایی افتخاری بزرگ برای ایران است.

حجت الاسلام حسین فلسفی ادامه داد: دشمن باید بداند که اگر به دنبال بر هم زدن امنیت داخلی ایران است، در هرجای عالم که باشد با وی مبارزه خواهیم کرد.

 وی با اشاره به بیانان رهبری اظهار کرد: جواب ترقه بازی های دشمن را با موشک های شهید حسن تهرانی مقدم ها قاطعانه خواهیم داد.

حجت الاسلام فلسفی بیان کرد: مردم ایران همواره در هر صحنه ای آماده بوده و حضور فعالی داشته اند که این امر نشان دهنده محبت آنها به ولایت است.

 

شرکت در راهپیمایی اعلام حمایت از فلسطین است

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) نیز که با فرزندش در راهپیمایی شرکت کرده بود با بیان اینکه روز قدس لبیک به ندای رهبری و نفرین بر طاغوت است، گفت: بر اساس آیات قرآن روز قدس از بالاترین عبادات است که ما با زبان روزه نفرین خود را بر علیه طاغوت بیان می کنیم.

وی افزود: تکمیل عبادات ماه مبارک رمضان شرکت در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین هست، که این شکوه و عظمت نشان دهند لبیک مردم خراسان جنوبی به این شعار است.

سخن پایانی

امروز همه مردم انقلابی به میدان آمده بودند تا پیام خود یعنی آمریکا و اسرائیلی هیچ غلطی نمی توانند بکنند و آزادی قدس نزدیک است را به جهانیان مخابره کنند.

انتها یپام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha