پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کارگاه آموزش عکاسی

حوزه/ به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ویژه برادرانی که عضو مبلغین نوین هستند دوره کارگاه آموزش عکاسی با موبایل برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، یکی از اصلی ترین رسالت‌های حوزه‌های علوم دینی  تبلیغ دین می باشد که  قطعا به کارگیری و استفاده از جلوه‌های هنری موجب جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر در مخاطبین ، به خصوص در فضای مجازی خواهد شد. لذا به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ، کارگاه آموزش عکاسی با موبایل ویژه برادران دارای پرونده تبلیغ نوین برگزار می گردد.

*سرفصل های آموزشی

شناخت نور، سطوح حساس به نور نورسنجی و کارکردهای آن، مبانی هنرهای تجسمی و سواد بصری، ژانرها و گرایش های عکاسی،تکنیک ها و ترفند ها،ویرایش و تمرین عملی و بررسی آثار، از سرفصل های آموزشی این کارگاه محسوب می شود.

*تاریخ و ساعت برگزاری

برپایه این گزارش: تاریخ و ساعت برگزاری این کارگاه ، یکشنبه ۹۶/۹/۱۲ تا ۹۶/۹/۲۶ (۱۰جلسه آموزشی)ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴ درقم، چهار راه شهدا، اتاق دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی می باشد.

خاطر نشان می شود: جهت پذیرش در دوره، مبلغ ۳۰ هزارتومان به عنوان ودیعه در اولین جلسه دریافت می گردد (در صورت شرکت مستمر در دوره و انجام پروژه های مربوطه تا حداکثر یک هفته بعد از اتمام دوره، ودیعه بازگردانده می شود.)

در صورت داشتن هر گونه ابهام و سوال در خصوص دوره های آموزشی پیام خود را از طریق میزکار شخصی بخش ارتباط با ما به کارشناس امور آموزشی ارسال نمایید.
همچنین در این صفحه از طریق بخش ارسال نظر می توانید پیام خود را ارسال نمایید.

جهت انجام ثبت نام کلیک نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha