شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
خانم احمدی

حوزه/ احمدی با اشاره به برنامه اساسی دشمنان اسلام و انقلاب تغییر ذائقه مردم و سوق دادن آن به سمت سبک زندگی‌غربی، گفت: جایگزینی رفتارهای غربی به جای ارزش‌های اسلامی، در جامعه ایرانی از جمله این برنامه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، خانم احمدی، در نشست سبک زندگی اسلامی که با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین برگزار شد، به اهمیت سبک زندگی اسلامی و ترویج آن اشاره کرد و گفت: توجه به ساده زیستی، جلوگیری از چشم و هم چشمی، توجه به مصرف کالاهای ایرانی و نحوه هزینه کرد خانواده ها باید در سبک زندگی عملی شود.

وی با بیان این که تبیین سبک زندگی و نیز الگوگیری از زندگی بزرگان دین و ائمه(ع) یکی از موضوعات اساسی و مورد نیاز جامعه امروز است، افزود: اگر متعهد شویم برای سبک زندگی، سعادت خود و خانواده و تربیت فرزندان که دغدغه مهم هر خانواده است، به قرآن پناه ببریم و به آن عمل کنیم، برکتی بالاتر از این نخواهیم داشت.

 احمدی خاطرنشان کرد: کرامت به عنوان مهم ترین بخش سبک زندگی اسلامی٬ ریشه در فلسفه اسلام ناب دارد و زندگی اسلامی سراسر کرامت و رحمت است و انسان متعالی در زندگی اخلاقی، سیاسی و اجتماعی با کرامت زندگی می‌کند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین بیان داشت: برنامه اساسی دشمنان اسلام و انقلاب تغییر ذائقه مردم  و سوق دادن آن به سمت سبک زندگی‌غربی است و جایگزینی رفتارهای غربی به جای ارزش‌های اسلامی در جامعه ایرانی، از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به این که اگر مشکلات فرهنگی جامعه بازخوانی و آسیب‌شناسی نشود، انحرافات بیشتر می شود،، گفت: تاریخ صرفاً جهت مطالعه نیست بلکه علاوه بر آن باید از این تاریخ درس عبرت گرفت تا بلایی که براثر گمراهی برخی از مردم بر سر جامعه اسلامی آمد، دوباره تکرار نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha