جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: با مرور مسائل پس از انتخابات به‏خصوص در فاصله ۸ ماهه تير تا بهمن ۱۳۸۸ اين نكته كاملاً ثابت مى ‏شود كه پيوند روشنى ميان به صحنه ‏آمدن همزمان اصحاب فتنه در ايران و سران دولت ‏هاى غربى وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، صبح امروز در حاشیه مراسم گرامی داشت سالروز حماسه 9 دی گفت: يكى از روزهاى الهى در جريان انقلاب اسلامى ايران، روز نهم دى‏ماه سال ۱۳۸۸ است، يوم‏الله ۹ دى روزى كه درتقويم جمهورى اسلامى و تاريخ انقلاب اسلامى، «روز بصيرت و ميثاق با ولايت» نامگذارى شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: اين روز را بايد پاس داشت و يكى از جلوه ‏هاى پاسدارى از اين‏ روز درس‏ آموزى و عبرت ‏آموزى از حوادث سال ۸۸ است. مقام معظم رهبرى در اين خصوص در ۱۹ دي‏ماه ۱۳۸۹ در ديدار مردم قم مى‏ فرمايند: «هنوز خيلى جا وجود دارد براى تحليل و تبيين و روشن كردن زوايا و ابعاد اين فتنه ‏اى كه دشمن طراحى كرده بود... . به خيال خودشان محاسبه كرده بودند به گمان آن‏ها بساط جمهورى اسلامى بنا بود جمع شود؛ نه فقط حقيقت دين، حتى شعارهاى دينى هم باقى نماند؛ برنامه اين بود، طراحى اين بود كه اگر توانستند قاعده دولت را به شكل مطلوب خودشان بچينند، كه بعد از آن، راه حركت‏شان مشخص بود كه چه‏كار مى‏كردند؛ اگر هم قاعده حكومت و دولت طبق ميل آن‏ها چيده نشد و براى شان ممكن نشد، كشور را به آشوب بكشانند.»

وی ادامه داد: از سال ۱۳۵۷ تاكنون، ايران اسلامى هميشه در معرض توطئه‏ ها و دشمنى ‏هاى نظام سلطه به رهبري شيطان بزرگ آمريكا بوده و است، ولى در پنج مقطع مشخص، رژيم استكبارى ايالات متحده با هم‏پيمانانش سعى كرد كه با تغيير رويكرد، بر شدت و نوع تهاجم خود افزوده و از فرصت‏ هاى جديدى، علاوه بر زمينه‏ هاى گذشته، عليه انقلاب اسلامى بهره گيرد.

وی به این پنج مقطع تاریخی اشاره کرد و افزود: در دهه اول پس از پيروزى انقلاب اسلامى تلاش آمريكا عمدتا براى مواجهه سخت با مردم عزيز ايران بود، لذا با تحريك جنگ ‏هاى قومى و مذهبى، حمله مستقيم به ايران در واقعه طبس، طراحى كودتاى نوژه و سپس تحريك صدام جهت تجاوز به ايران، براندازى مستقيم را در دستور كار خود قرار داد.

حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: همچنین از سال ۱۳۶۷ آمريكا با قبول شكست پروژه جنگ سخت، وجهه همت خويش را در تهى كردن نهال جوان اما مستحكم انقلاب اسلامى با آغاز جنگ نرم كرد ولى با دقت نظر مقام معظم رهبرى در اعلام جنگ نرم و شبيخون فرهنگى، دشمن على‏رغم وارد كردن آسيب‏ هاى بسيار نتوانست خواسته خود را به ‏طور كامل محقق سازد.

وی با اشاره به اینکه در دوره دوم خرداد، رويكرد حاكميت دوگانه و شكاف بين مسؤولان و انتخابى نمودن و انتصابى دانستن آن‏ها دنبال شد، اما باز نتيجه مورد دلخواه سلطه‏ گران حاصل نشد، گفت: آمريكا با سرمايه‏ گذارى نزديك به يك دهه با همت بنيادهايى هم‏چون بنياد سوروس و با بهره ‏گيرى از نظرياتى هم‏چون نظريه جين شارپ و استفاده از تجارب انقلاب‏ هاى رنگى در برخى كشورها ازجمله انقلاب گل رز در گرجستان، انقلاب نارنجى در اوكراين و انقلاب لاله‏ اى در قرقيزستان، كوشيد علاوه بر تشديد اختلافات و درگيرى مسؤولان، اين‏بار متن جامعه را در مقابل هم قرار داده و به ‏زعم خود پرونده انقلاب اسلامى ايران را بسته و همه دستاوردهاى آن‏ را به يكباره با سقوط در پرتگاه به نابودى بكشاند.

امام جمعه شهر توپ آقاج به پنجمن رویکرد آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: پنجمين رويكرد جدى آمريكا در تشديد همه‏ جانبه تحريم ‏ها براى كند كردن پيشرفت ايران و فراتر از آن ايجاد نارضايتى در بين آحاد مردم براى رويگردانى اجتماعى و آشوب آغاز شد كه بدون‏ شك مقدمات آن‏را عناصر فتنه‏ گر داخلى مهيا نموده و حتى برخى از آنان بنابر اسناد موجود، تسريع در آن ‏را از بيگانگان طلب كردند و آن قدر فضا را براى رئيس ‏جمهور آمريكا آماده كردند كه اوباما على‏ رغم تقديم نامه به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ‏اى و اعلام آمادگى مذاكره مستقيم در همه سطوح دو روز قبل از انتخابات ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ به يكباره خواستار تشديد فشارها به بهانه بي‏ ثباتي داخلي در ايران در ايام آشوب‏ هاى خيابانى و ادعاهاي واهي خود در موضوع هسته‏اى شد.

مدیر مدرسه علمیه بیجار افزود: با مرور مسائل پس از انتخابات به‏ خصوص در فاصله ۸ ماهه تير تا بهمن ۱۳۸۸ اين نكته كاملاً ثابت مى ‏شود كه پيوند روشنى ميان به صحنه‏ آمدن همزمان اصحاب فتنه در ايران و سران دولت‏ هاى غربى وجود داشته است.

وی در پایان گفت: حضور عناصر ميدانى فتنه در رسانه‏ هاى آمريكايى و محافل وابسته به سيا پس از رو به افول گذاشتن فتنه در ايران هم سند جداگانه ‏اى براى اثبات اين پيوستگى است. بعضى از اين عناصر نظير ابوالفضل فاتح، محسن مخملباف، محسن سازگارا، واحدى و... تا همين الان به‏ عنوان رابط هاى سران فتنه با خارج به ايفاى نقش علنى مى‏ پردازند و هيچ‏ گاه سران فتنه نمايندگى آنان از سوى خود -كه با صراحت از سوى آنان اعلام شده است- را نادرست اعلام نكرده ‏اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha