دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نمایشگاه  عکس " نماز باران " در مصلی قدس شهر قم

حوزه/ نمایشگاه عکس" نماز باران" روز جمعه در مصلی قدس شهر مقدس قم برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» وحید عباسی در حاشیه آماده‌سازی نمایشگاه عکس نماز باران که در مصلای قدس قم برگزار شد، افزود: در طول سال برنامه‌های فرهنگی،هنری و مذهبی متنوع و گوناگونی برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی مصلی قدس قم با اشاره به حضور متراکم و پرشور مردم شهر قم در نماز باران عنوان کرد: خوشبختانه علی‌رغم تمام هجمه‌ها و حواشی پیش‌آمده در خصوص برپایی نماز باران، این سنت الهی و اسلامی باشکوه و جلوه خاصی در مصلی قدس قم برگزار شد.

وی با تأکید جایگاه فرهنگی مصلی قدس شهر قم تصریح کرد: مصلی قدس قم در حکم قلب فرهنگی شهر بوده که باید از ظرفیت‌های بسیار زیادی که در این مکان باارزش وجود دارد بهترین استفاده را کرد، مصلی قدس قم قرارگاه فکری و فرهنگی شهر قم بوده که شایسته است در مسیر رسیدن به این هدف بزرگ گام‌های مؤثرتری را در آینده بردارد.

عباسی ادامه داد: برپایی سینما مردمی و کتابخانه عمومی برای استفاده طلاب، دانشجویان و سایر اقشار مردم در سطح مصلی قدس قم یکی از کارها و برنامه‌های بوده که در آینده برپا خواهد شد که می‌تواند در مسیر فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی سهم عمده و قابل‌توجهی را ایفا کند، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن علیه جامعه بسیار فراوان بوده که شایسته است از ظرفیت‌های  فرهنگی موجود برای مقابله و مبارزه با این تهدیدات بهترین استفاده را برد.

مسئول روابط عمومی ستاد نماز جمعه است قم تأکید کرد: یکی از کارهای مهم و ارزشمندی که در روزهای اخیر در مصلای قدس قم برگزار شد برپایی باشکوه و پررونق نماز باران بود که علی‌رغم حواشی و هجمه‌های سنگینی که وجود داشت باشکوه بسیار بالایی برگزار شد، اقامه نماز طلب باران در روزهای خشک‌سالی و کم‌آبی از توصیه‌های مهم و سنت‌های اسلامی بوده که نشان از کمال بندگی مؤمنان است.

عباسی اضافه کرد: نمایشگاه"نماز باران"، آثار عکاسان خبری استان قم آقایان مهدی بخشی سورکی،حسین یاراحمدی، هادی چهره قانی و محمد رفیعی موحد روز جمعه در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور ائمه جمعه شهر مقدس قم در مصلای قدس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha