یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه تحول ساز تاریخ معاصر است، گفت: دشمنان با ترفندهای جدید در پی براندازی انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارکه فجر، با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمن هر روز در حال طرح کردن موضوعات جدید برای دشمنی خود است و گام‌به‌گام با ملت ایران مقابله می‌کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید در مقابل این دشمن همواره محکم و استوار ایستاد و مقاومت کرد، تصریح کرد: هیچ‌گاه نباید به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی اعتماد کنیم و آن‌ها را دوست خود بدانیم.

وی با اشاره به دشمنی‌های مختلف علیه پیامبران و ائمه معصومین (ع) افزود: پیامبراکرم (ص) همواره با این دشمنان در حال مبارزه بود و در مقابل آن‌ها ایستادگی می‌کرد، زیرا ایشان می‌دانستند که وعده الهی محقق و پیروز می‌شوند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: فتنه‌گری دشمنان تمام نشده و نمی‌شود، بلکه فقط رنگ و بو، شکل و ظواهر آن تغییر می‌یابد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: مسئولان باید بصیرت افزایی و روشنگری را از خودشان آغاز کنند و نگاهشان را به رخدادهای تاریخی نظام کمرنگ نکنند، زیرا مردم همیشه و در همه‌جا آنان را ارزیابی می‌کنند، لذا نباید از مردم عقب بمانند و از مسائل پیرامون خود غفلت کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین تحول تاریخی در کشور بود که با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با اتحاد و بصیرت مردم و خون شهدای عظیم‌الشأن به وقوع پیوست.

وی خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی امنیت و آسایش امروز را برای ما به ارمغان آوردند و این مهم باعث شده است ما امروز در جامعه جهانی حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha