دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
رسایی

حوزه / نسل چهارم انقلاب،‌آرمانی تر از نسل های گذشته است،‌ چون دارای روحیه استقامت و شجاعت می باشند. در مقابل حوداث هزینه می دهند این چیز کمی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی امشب در مراسم دهه فجر که در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی وارد 40 سالگی خود شده است، این چهل سالگی خودش دوره ای خوبی است، دلیل آن پختگی است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چهل سالگی سن پختگی در عین قدرت است گفت: وقتی رهبر انقلاب در مورد نسل سوم و چهارم صحبت می کنند، این نسل را آرمانی تر از نسل های گذشته می دانند، چون این نسل خیلی از واقعیت ها را ندیده، اما پای آن ایستاده است.

وی افزود: نسل  چهارم انقلاب،‌آرمانی تر از نسل های گذشته است،‌ چون دارای روحیه استقامت و شجاعت می باشند. در مقابل حوداث هزینه می دهند این چیز کمی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین رسایی گفت:در این مدت، انقلاب دارای پستی، بلندی و مشکلات زیادی بود و از این حوداث تجربیات خوبی کسب کرده ایم و الان شاهد پختگی انقلاب هستیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: الان رهبر انقلاب نزدیک به 40سال سکان دار  نظام  اسلامی هستند و توانسته اند با وجود مشکلات و فتنه های زیاد، کشور را از همه خطرات عبور دهند و به این مرحله برساند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به وعده ای الهی و قرآن دل خوش هستند و معتقداند،اگر انقلاب مسیر حقیقی خود را طی کند، این پرچم تا انقلاب جهانی تداوم خواهد پیدا کرد، گفت: این تداوم شرط دارد، شرطش این است، انقلاب از ارزش ها تهی نشود، آحاد ملت قدر نعمت را بدانند و جامعه دچار انحراف نشود.

حجت الاسلام و المسلمین رسایی گفت: اما اگر انقلاب دچار انحراف شود و از ارزشها تهی گردد، قطعا وعده تداوم آن اتفاق نخواهد افتاد، همچنانکه در طول تاریخ اسلام این گونه بوده است و به خاطر انحرافات بعضی از انقلاب و قیامها در مسیر اصلی منحرف شدند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تداوم انقلاب لازم است، همه مشکلات راتحمل کرد و حتی بسیار از افراد از مسئول گرفته تا غیر مسئول، در این مسیر در معرض امتحان الهی قرار خواهند گرفت، افزود: یکی از بزرگترین نعمت همین انقلاب است. در مقطعی در این کشور همه چیز در دست آدم های خاص بود، که یکی رضا خان و پسرش بود و اگر در این کشور خدماتی صورت گرفته به خاطر منافع خود غربی ها بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این هفته های اخیر شاهد اعتراضاتی ازسوی مردم بودیم، ولی از سوی ضد انقلابیون مورد سوء استفاده قرار گرفت، عنوان کرد: در گذشته با تصمیمات اشتباه مسئولین نظام، شاهد مشکلاتی برای جامعه بودیم، این تصمیمات اشتباه به دلیل نوع نگاه بعضی مسئولین به خارج کشور و تجمل گرایی  بود.

وی با بیان اینکه در این  کشور 4حادثه و فتنه ایجاد شده، افزود: در 4 دولت اول بعد جنگ و در دولت اخیر شاهد فتنه های بزرگی بودیم که با سیاست های اشتباه خود جامعه را با بحران مواجه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رسایی با بیان اینکه این دولت جا در پای دولت های سابق گذاشت و بسیاری از فعالیت ها اقتصادی و کارخانه تعطیل شد، گفت: دلیل این مشکلات نوع نگاه دولت به خارج کشور، دلگرم شدن به میز مذاکره با غرب و حذف جنب و جوش و فعل و انفعال اقتصادی و تورم شدید و رکود شدید اقتصادی است.

وی با بیان اینکه این دولت جزء برجام و  موضوع خدمات سلامت،  هیچ عملکردی نداشت، اظهار داشت: مردم باید بدانند مشکلات ازجای دیگر است نه اینکه در مشکلات بیایم یقه انقلاب را بگیرم و انقلاب را مقصر بدانیم.

وی اظهار داشت: اگر مشکلاتی است ناشی از عملکرد بد مسئولین، داشتن تفکر وابستگی به غرب، داشتن تفکر زندگی اشرافی گری است.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha