پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سيد محمد حسيني شاهرودي

حوزه/ نماينده ولي فقيه در استان كردستان گفت: مقام معظم رهبري نيز در فتاواي متعددي مواضع جمهوري اسلامي در خصوص تقريب بين مذاهب و وحدت را اعلام كرده اند و همين فتاوا زمينه ساز خنثي شدن توطئه هاي تفرقه افكنانه دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام سيد محمد حسيني شاهرودي، پيش از ظهر امروز در همايش«نقش علما و روحانيون در وحدت امت اسلامي» در سنندج اظهار كرد: تفرقه را خدا نمي پسندد و همه مسلمانان در راستاي عمل به آموزه هاي اسلامي بايد از تفرقه پرهيز كنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: پيشرفت و تعالي جامعه اسلامي در گرو همدلي، وحدت و انسجام بين امت اسلامي بوده و نجات امت در انسجام و اتحاد است.

وی اظهار كرد: يك چهارم مردم جهان مسلمان هستند، اما متاسفانه با توطئه افكني دشمنان، شاهد تفرقه و عدم هماهنگي در بين مسلمانان هستيم و همين زمينه را براي تعدي دشمنان فراهم كرده است، جنايات رژيم صهيونيستي و كشتار مسلمانان ميانمار و توطئه هاي متعدد در منطقه خاورميانه نمونه بارز اين دشمني هاست.

عضو خبرگان رهبری افزود: خداوند نعمت هاي فراواني را به مسلمانان عطا كرده است، اما متاسفانه به دليل نبود وحدت و انسجام بين امت اسلامي، شاهد دست اندازي دشمنان به منابع طبيعي و انساني مسلمانان هستيم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی خاطر نشان كرد: مقام معظم رهبري نيز در فتاواي متعددي مواضع جمهوري اسلامي ايران در خصوص تقريب بين مذاهب و وحدت امت اسلامي را صادر كرده اند و همين فتاوا زمينه ساز خنثي شدن بسياري از توطئه هاي تفرقه افكنانه دشمنان شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha