یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی

حوزه/ جامعه نیازمند این است به مطالبات مردم در مورد گرانی، خانواده، معیشت پاسخ داده شود؛ نباید بی تفاوت بود، باید نسبت به مشکلات جامعه نگرانی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حقجو درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، با اشاره به روز 12 فروردین و ضمن گرامیداشت این روز گفت: انقلاب نعمتی بزرگی بودکه خدای متعال به جامعه اسلامی عنایت کرده است و نباید نسبت به آن ناشکر بود.

این کارشناس امور تربیتی با بیان اینکه 12 فروردین روز با ارزشی درکشور و نظام است اظهار داشت: 12 فروردین روزی است که مردم به نظام مبتنی بر اسلامیت و جمهوریت آری گفتند و آن را پذیرفتند.

وی افزود: 12 فروردین تحول بزرگ در کشور ایجاد کرد و مردم یک پارچه خواهان برقراری حکومتی بر مبنای دین شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حقجو اظهار داشت: در این روز مردم با حضور در پای صندوقهای رأی مهر باطلی بر اندیشه و تفکر رژیم سابق زدند و آن حکومت چندین هزار ساله را با همه حامیان غربی و شرقی به زیر کشیدند و در زیر پا قرار دادند.

این کارشناس امور تربیتی افزود: انقلاب دست آورد و برکات زیادی با خود داشت، استقلال، آزادی، اقتدار و جمهوری اسلامی، باید سعی کرد این اقتدار و برکات را حفظ و ادامه داد.

این کارشناس مسائل مذهبی افزود: امروز در شرایطی بسیار حساس قرار داریم و کشور و نظام نیازمند تحول زیر بنایی و اساسی در مسائل مختلف مانند اشتغال و کسب و کار است.

وی عنوان کرد: جامعه نیازمند این است به مطالبات مردم در مورد گرانی، خانواده، معیشت پاسخ داده شود؛ نباید بی تفاوت بود، باید  نسبت به مشکلات جامعه نگرانی داشت، دلسوز بود؛ اگر دلسوزی باشد، قدم های جدی تری برای رفع مشکلات برداشته خواهد شد.

 

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha