جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی را حسنه‌ای از حسنات مکتب اهل البیت(ع) دانست و بیان کرد: هیچ موردی در تاریخ مانند خدمتی که انقلاب اسلامی برای پیشرفت و تعالی مکتب اهل‌بیت(ع) انجام داده، وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع معتکفین مسجد الغدیر اهواز، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرکز ثقل عالم شده است، اظهارداشت: تأثیرگذاری شیعه بدین صورت بین‌المللی، در تاریخ مثال ندارد، آمریکا و اسرائیل نقشه‌ها برای تغییر شکل و ساختار خاورمیانه داشتند، اما اکنون رژیم صهیونیستی با کشیدن دیوار حائل به دنبال تأمین امنیت خود است.

امام جمعه موقت اهواز، «ولایت فقیه» را ستون پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی در ریل ولایت حرکت کند هیچ توطئه‌ای از داخل و خارج نمی‌تواند این انقلاب را از پیشرفت بازدارد.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان در طول قرن‌های متمادی برای نابودی اسلام راستین، تصریح کرد: در طول تاریخ حرکات خطرناکی برای از بین بردن مکتب اهل البیت(ع) انجام شده است، شیعه از زمان امیرالمؤمنین (ع) به جریان‌های تکفیری مبتلا شد، اما اراده الهی بر این بوده است که نور مکتب اهل‌بیت همچنان فروزان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، انقلاب اسلامی را حسنه‌ای از حسنات مکتب اهل البیت(ع) دانست و بیان کرد: هیچ موردی در تاریخ مانند خدمتی که انقلاب اسلامی برای پیشرفت و تعالی مکتب اهل‌بیت(ع) انجام داده، وجود ندارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهارداشت: در این ۳۹ سال بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در کل جهان به برکت انقلاب اسلامی شیعه شده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری استراتژی راهبردی کشورهای پیشرفته است، گفت: تدبیر و بینش عمیق رهبر معظم انقلاب باعث شده، کشورهای بزرگ دنیا از سخنان ایشان برای برنامه‌ریزی در کشورهای خود استفاده کنند؛ تا جایی که رئیس‌جمهور روسیه مترجم فارسی‌زبان استخدام نموده تا سخنان حضرت آقا را به صورت آنلاین برایش ترجمه تا از آن‌ها برای پیشبرد برنامه‌های کلان و دراز مدت خود استفاده کند.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha