جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ در شب های ماه رمضان که فضای زیبایی بر شهر حاکم است و مردم به ذکر و تسبیح و دعا مشغول هستند، نیرو های مزدور رژیم آل خلیفه به شیوه وحشیانه تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین را سرکوب می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در شب های ماه رمضان که فضای زیبایی بر شهر حاکم است و مردم به ذکر و تسبیح و دعا مشغول هستند، نیرو های مزدور رژیم آل خلیفه به شیوه وحشیانه تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین را سرکوب می کنند.

مزدوران رژیم آل خلیفه تظاهراتی را در شهرک "نویدارت" که به مناسبت سالگرد کشتار خونین شهرک الدراز برگزر شده بود، سرکوب کردند.

همچنین در شهرک الدراز که آیت الله عیسی قاسم در آنجا در محاصره خانگی به سر می برد، تظاهراتی برگزار شد که توسط مزدوران رژیم سرکوب شد.

اهالی شهرک "سهله جنوبی" نیز با راه اندازی راهپیمایی مسالمت آمیز شعار "پیروزی با شهادت است" سر دادند و یاد آور شهدای بحرین شدند که طی سال های گذشته به خاطر وطن جانفشانی کردند.

اهالی شهرک "ابوقوره" نیز با شعار سرنگونی حاکم بحرین "حمد عیسی" راهپیمایی کردند و به شهدای بحرین ابراز وفاداری نمودند.

اهالی شهرک "ابوصیبع" با سر دادن شعار هایی یاد آور شهدا شدند و علیه حمد عیسی که وی را قاتل شهروندان می دانند، شعار دادند.

در شهرک "سار" صدای ادعیه و قرآن با صدای شعار ها آمیخته شد و اهالی برای محکوم کردن حاکم بحرین راهپیمایی کرده و اهالی شهرک "توبلی" خیابان اصلی را بستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha