جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ترویج بی حجابی در سطح خیابان ها به بهانه حریم خصوصی بودن داخل اتومبیل

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی ها با بدحجابی به دنبال باز کردن راه ابتذال در جامعه اسلامی هستند، گفت: این که برخی زنان به بهانه حریم خصوصی در داخل اتومبیل حجاب ندارند به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در نشست جمعی از بانوان مبلغ شهرستان بابل با اشاره به این که امروز بانوان ما در جامعه اسلامی باید الگوی عفاف و حجاب برای سایر  کشورها باشند، گفت: متاسفانه امروز برخی حرمت جامعه را نگه نمی دارند و به آموزه های دین و قرآن کم توجهی و توهین می کنند.

وی با بیان این که برخی ها با بدحجابی به دنبال باز کردن راه ابتذال در جامعه اسلامی هستند، افزود: این که برخی زنان به بهانه حریم خصوصی در داخل اتومبیل حجاب ندارند به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حفظ کرامت زن در گرو رعایت فرهنگ عفاف و حجاب است، گفت: امروز می بینیم بانوان جامعه اسلامی در سایه این فرهنگ ارزشمند دینی جایگاهی والا دارند.

حجت الاسلام بابائیان از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگوی بانوان در حفظ حجاب و عفت یاد کرد و افزود: امروز بانوان جامعه اسلامی باید این بانوی ارزشمند اسلام را الگوی خود در همه امور قرار دهند.

وی با بیان این که متأسفانه امروز الگوهای غربی هر روز در جامعه گسترش می یابند، گفت: باید برای مقابله با این الگوهای منحرف، فرهنگ صحیح دینی در جامعه ترویج شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام سلطه درصدد از بین بردن فرهنگ و اعتقادات دینی مردم کشورمان است، افزود: به همین منظور امروز هجمه های بسیاری علیه عفاف و حجاب صورت می گیرد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که بانوان باید بدون توجه به تبلیغات منفی در جهت حفظ و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب گام بردارند، خاطرنشان کرد: حجاب سد محکمی در برابر نگاه های مسموم و آلوده است.

وی در ادامه سخنان خود به کشف حجاب رضا خان اشاره کرد و با بیان این که این اقدام رضاخان خوش خدمتی آشکار به اربابان انگلیسی اش بود، افزود: بی حجابی و بی عفتی برای یک ملت تمدن نمی آورد، بلکه لذت و خواری با خود به همراه دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز زنان در جامعه غربی زندگی سست و همراه با حقارت دارند، بیان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه احکام دینی بانوان دارای ارزش و کرامت بالای انسانی هستند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که برهنگی و بی عفتی توطئه غربی ها برای زدودن هویت دینی ملت ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از تضعیف نمادهای دینی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به این که متأسفانه امروز دشمنان با ابزارهای متعددی به ویژه در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای علیه دین و ارزش های اسلامی تبلیغ منفی می کنند، گفت: یکی از مسائل مهمی که امروز مورد هجوم دشمن قرار گرفته، حجاب بانوان ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ترویج بی عفتی و بی بندوباری هدف اصلی شبکه های ماهواره ای و سریال های خارجی است، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم چون بدحجابی بنیان خانواده ها را سست و موجب افزایش طلاق در جامعه دینی خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha