جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام تقی خانی

حوزه/ حجت الاسلام تقی خانی با اشاره به این که چرا وزرای دولت شفاف به مردم اعلام نمی کنند که دلایل قطع برق و آب آن هم در گرمای شدید تابستان چیست؟، گفت: مسئولان باید با حضور در بین مردم، تمام همت خود را برای حل مشکلات بکار گیرند و پاسخگوی آنان باشند.

حجت الاسلام شعبان تقی خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: متاسفانه تیم اقتصادی دولت ضعیف بوده و باید نزد ملت ایران به خاطر بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها پاسخگو باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که ۸۰ درصد مشکلات اقتصادی و معیشتی که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، مربوط به داخل کشور و بی تدبیری مسئولین است، افزود: اگر مسئولان به داشته های کشور تکیه کنند و فریب لبخند دشمنان را نخوردند، کشور در وضعیت بهتری قرار می گیرد.

وی با بیان این که رهبری معظم انقلاب اسلامی در چند سال اخیر مدام موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند و متاسفانه مسئولین گوش نکرده اند، اظهار کرد: ما در کشور مشکل لاینحل نداریم، ولی آنچه امروز وضعیت دشوار اقتصادی را بر مردم بصیر و رشید ایران اسلامی تا حدودی سخت کرده، بی تدبیری و داشتن زندگی اشرافی برخی مسئولین است.

حجت الاسلام تقی خانی با اشاره به این که چرا وزرای دولت شفاف به مردم اعلام نمی کنند که قطع برق و آب آن هم در گرمای شدید تابستان چیست؟، گفت: مسئولان باید با حضور در بین مردم، تمام همت خود را برای حل مشکلات بکار گیرند و پاسخگوی آنان باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین به بدعهدی های غربی ها به ویژه آمریکایی ها اشاره کرد و افزود: بارها بدعهدی و جنایت پیشگی آمریکای جنایتکار برای ملت ایران به اثبات رسیده و هر وقت مذاکره کرده ایم، هیچ سودی برای ما نداشته و نباید فریب لبخندهای دشمن را بخوریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha