پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: در کنار استفاده از منبر و روش‌های سنتی تبلیغ، امروز بهره‌گیری از رسانه، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از بهترین ابزارهای تبلیغ دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، امروز در نشست با طلاب، با اشاره به رسالت طلاب و روحانیان در عصر جدید، اظهار کرد: در دوره فعلی باید حوزه‌های علمیه در کنار استفاده از روش‌های سنتی تبلیغ، دین را با بهره‌گیری از تکنولوژی به مردم یاد دهند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه روحانیان در جامعه این است که دین را به مردم یاد دهند و در دوره فعلی هم یکی از بهترین راه‌ها برای یاد دادن دین به جوانان، استفاده از رسانه و شبکه‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به اینکه طلاب و روحانیان مورد اعتماد اقشار مختلف جامعه هستند گفت: سخنان روحانیان در راستای برقراری امنیت روانی جامعه، اثرگذاری ویژه‌ای در شکل‌گیری جامعه آرمانی و کاهش معضلات دارد.

وی با یادآوری رهنمودهای رهبری در مورد طلاب و روحانیان، افزود: روحانیت به‌عنوان جایگاه الهام‌بخش جامعه بصیرت افزایی، هدایت، خدمت، غمخواری مردم را بر عهده دارد و باید مأمنی برای تخلیه روحی و روانی مردم باشد.

حجت‌الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: شناسایی آسیب‌ها و مسائل اعتقادی و جوابگویی به آن‌ها، شناسایی برنامه‌ها و معادلات دشمن و اشراف بر آن‌ها به‌عنوان مدافعان اعتقادی حریم اهل‌بیت وظیفه دیگر روحانیت است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دشمنان برای تضعیف جایگاه روحانیت، اظهار کرد: با وجود همه نقشه‌ها و توطئه‌هایی که اجرا می‌شود، اما به فضل الهی دشمن همیشه در مقابل دین اسلام شکست خورده است.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به هجمه‌های فرهنگی غرب و تلاش دشمن در قالب دسیسه‌های گوناگون، اضافه کرد: غربی‌ها با طرح این دسیسه‌ها به دنبال ضربه زدن به فرهنگ اسلامی و باورهای جوانان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha