شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مجیدی

حوزه/ مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: اگر اوقاف فراغت نوجوانان و جوانان به درستی مدیریت نشود، آسیب‌های اجتماعی روز به روز گسترده‌‌تر خواهد شد، براین اساس هم افزایی بیشتر و بسیج امکانات برای غنی سازی اوقات فراغت ‏توسط دستگاه‌‍‌هایی که فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی انجام می‌دهند، گره گشا است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه شهر نشاط، در قزوین گفت: در طرح نشاط معنوی که با محوریت برنامه های فرهنگی در بقاع متبرکه استان برگزار می شود، کودکان و نوجوانان با حضور در کلاس های فرهنگی و هنری این طرح با مسائل دینی و مذهبی آشنا می شوند. این برنامه ها شامل دوره های حفظ، روانخوانی و روخوانی قرآن و برنامه های آموزش احکام و بصیرتی است.

وی بیان کرد:  هدف از این طرح، پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده بهینه و هدفمند از اوقات فراغت در راستای تبلیغ ارزش های الهی، فرهنگ و معارف اسلامی است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: اگر اوقاف فراغت نوجوانان و جوانان به درستی مدیریت نشود، آسیب‌های اجتماعی در ‏جامعه روز به روز گسترده‌‌تر خواهد شد، براین اساس هم افزایی بیشتر و بسیج امکانات برای غنی سازی اوقات فراغت ‏توسط دستگاه‌‍‌هایی که فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی انجام می‌دهند، گره گشا است.

‏حجت الاسلام مجیدی بیان کرد: امروز در عصری زندگی می‌کنیم که دشمنان قسم ‏خورده اسلام ناب محمدی با ناتوی فرهنگی درصدد بی‌هویت سازی جوانان و نوجوانان ما هستند، بنابراین باید مراقب بود.

‏وی اظهارکرد: اجرای طرح «نشاط معنوی» در بقاع ‏متبرکه یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن است و امروز ضرورت دارد غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، نوجوانان ‏و جوانان اولویت اول مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

‏انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha