جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر لزوم توجه به امر بهمعروف و نهی از منکر، گفت: باید آحاد مختلف مردم نسبت به ترویج خوبی ها اهتمام داشته باشند و در مقابل ناهنجاری ها و فساد نهی از منکر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جلسه مسئولین شورای امر به معروف و نهی از منکر مدارس علمیه استان قزوین، گفت: همه باید نسبت به اجرای احکام الهی در جامعه حساس باشند و از بی توجهی به آن بپرهیزند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر شرایط خاص خود را دارد و یکی از شرایط و الزامات این فریضه الهی شناخت منکر است، افزود: از شرایط امر به معروف و نهی از منکر تاثیرگذار بودن آن است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اگر جامعه دینی نسبت به خوبی ها حساس باشد و امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترویج نماید تمام مشکلات جامعه و خانواده برطرف می شود.

وی اظهارکرد: اگر جامعه و یا خانواد ه ای دچار فساد می شوند به خاطر بی تفاوت بودن افراد است که باید تلاش کنیم فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه عملیاتی نماییم.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که باید آحاد مختلف مردم نسبت به ترویج خوبی ها اهتمام داشته باشند و در مقابل ناهنجاری ها و فساد نهی از منکر کنند، گفت: در اهمیت و ارزش امر به معروف و نهی از منکر همین بس که امام حسین (ع) شهید این راه هستند و هدف از نهضت تاریخ ساز و انسان ساز خود را عمل به این فریضه الهی در بلاد اسلامی می داند.

انتهای پیام
 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha