جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 459411
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دولت در قم

حوزه/ استاندار قم در نشستی خبری با اصحاب رسانه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در استان، به تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دولت در قم پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی از معاونین وی امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان، ضمن تشریح برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در استان به تشریح برنامه های  هفته دولت در قم پرداخت.

وی گفت: امروزه دشمنان اسلام و انقلاب همه سعی و هدفشان این است که ملت ما را در فشار و تنگنای اقتصادی قرار دهد که شاید به خیال خام خودشان اراده آنان را ضعیف کند و انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

استاندار قم خاطر نشان ساخت: ملت و کشور ما آمادگی دارد تا با استفاده از همه ظرفیت های داخلی و خارجی خود و همچنین با تکیه بر تجربیات گذشته این مشکلات و موانع را پشت سر بگذارد و نقشه شوم دشمنان را خنثی کند.

وی افزود: حساسیت این برهه زمانی کشور بیش از هر زمان دیگر است و برای حفظ منافع کشور و مردم باید بیش از پیش دقت شود.

صادقی با اشاره به تحمیل تنگناهای مالی به کشور بواسطه تحریم ها، خاطرنشان کرد: در گذشته این مشکل ها را تجربه کردیم و باید بیاموزیم که با استفاده از قانون حداکثر توان خود را در جهت منعطف کردن قانون به نفع اقتصاد به کارگیریم.

استاندار قم افزود: دشمنان به دنبال کمتر کردن اعتبار نظام اسلامی در بین مردم هستند تا سرمایه اجتماعی کشورمان کاهش یابد، نگاه دشمن به تغییرات درونی است، اگر انسجام داخلی داشته باشیم دشمن طمع به تحریم نمی‌کند.

صادقی خاطرنشان کرد: دشمنان اطلاعات نادرستی دریافت کردند و تصور می‌کنند که با تحریم می‌توانند جمهوری اسلامی را از درون ساقط کنند، انسجام و وحدت ملی را باید برای حفظ نظام مدنظر قرار بدهیم، هر اقدامی که موجب کاهش سرمایه اجتماعی شود خطای نابخشودنی است.

وی در ادامه  با اشاره به وجود احزاب در کشور گفت: تجربه تاریخی نشان داده است که حزب در ایران شکل نخواهد گرفت، چون به کار مشارکتی و گروهی در کشورمان باور نداریم، حزب باید شاکله داشته باشد و بعد از انقلاب چنین چیزی در کشور شکل نگرفت و ما با واقعیت این چنینی در کشور روبه رو هستیم.

سید محمدرضا هاشمی در بخش دیگری از این نشست خبری  با اشاره به نقشه دشمن علیه کشورمان اظهار کرد: دشمن به دنبال پمپاژ ناامیدی به کشور است، مردم نیاز به امید و نشاط اجتماعی و نشاط سیاسی دارند، زمانی که منافع ملی مطرح می‌شود، همه احزاب سیاسی منسجم می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: در این استان 46 حزب و تشکل سیاسی دارند.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha