چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار نقدی

حوزه / معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر زندگی مسئولان به سبک مردم باشد با وجود مشکلات، شاهد اعتراضات در کشور نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار محمد رضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان یزد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا که در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد با اشاره به مشکلات کنونی کشور گفت: در یک جامعه اسلامی وقتی مدیر و مسئولی خود را در سطح مردم ببیند و سبک زندگی خود را همانند جامعه پیش ببرد قطعا اگر مشکلی هم در کشور به وجود بیاید، مردم آرامش خواهند داشت، چون می بینند که شکل زندگی آن مسئول شبیه به خودشان است و مدیران هم با مشکلات زندگی می کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: زمانی که مسئولان،  اشرافی زندگی کنند، بدون شک با بروز مشکل، آرامش در بین مردم از بین می رود و شاید اعتراضاتی هم در این جهت داشته باشند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه مشکلات کشور زمانی به وجود می آید که جامعه از ارزش ها فاصله بگیرد، تصریح کرد: باید خود را به ارزش‌های پاک نزدیک کنیم و این راه را باید از شهید رجایی آموخت و قطعاً وقتی که این اندیشه در کشور به‌خوبی جا افتاد می‌توان مشکلات را حل کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرایط کشور در قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: اگر به گذشته نگاه کنید می‌بینید که بسیاری از روستاها و شهرها از برق و آب و امکانات اولیه زندگی محروم بودند ولی بعد از انقلاب می‌بینیم که چه امکاناتی و پیشرفتی در کشور به‌وجود آمده و سطح علمی و فنی و بسیاری از فناوری‌ها رشد داشته است.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن دنبال القا‌کردن این است که اگر ارزش‌ها از بین برود مشکلات کشور حل می‌شود، گفت: این تفکر، یک تفکر اشتباه و غلط است و هر کسی که انقلابی بود و عمل کند، بدون شک در مسیر پیشرفت قرار می گیرد و هر که علیه انقلاب و اسلام باشد در مسیر سقوط قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha