سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرچقدر معرفت نسبت به فضایل اباعبدالله بیشتر شود، محبت ایشان در دل انسان افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در مراسم تاسوعای حسینی گفت: حضرت زینب(س) همواره همراه و همگام امام حسین(ع) بوده و همه حریم ها را رعایت کرده و قدم به قدم نصایح و وصایای امام(ع) را در جامعه پیاده کردند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) هرگز در مقابل دشمن زانو خم نکردند و با وجود مشکلات و مسائل دشوار بسیار در کاروان اسرا باز هم پشتیبان امر ولایت بودند و شایسته است ما نیز اقدامات ایشان را سرلوحه زندگی‌مان قرار دهیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: عاشورا نقطه اوج ولایتمداری و ولایت پذیری حضرت زینب(س) بود و ما اوج سرسپردگی این بانوی بزرگوار را در شب و روز عاشورا می‌بینیم.

استاد حوزه وداشنگاه عنوان کرد: شکوه این عزاداری نشان از دین باوری و رهرو مکتب اهل بیت (ع) بودن مردم ولایتمدار این خطه از ایران اسلامی دارد .

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تاسوعا  نشان دهنده از برادری، وفاداری و ماندن در کارزار بلاست، چراکه در چنین روزی است که می توان برادری و ماندن را اثبات کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: رویدادهای مهم تاسوعا هر یک درس معرفت و خداشناسی در خود دارد، معرفتی که در آن اخلاق و انسانیت معنا پیدا می کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت:  هرچقدر معرفت نسبت به فضایل اباعبدالله بیشتر شود، محبت ایشان در دل انسان افزوده می‌شود.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: در این روز سیدالشهداء و یارانش صحنه ای جانگداز در به شهادت رسیدن علمدار و سقای کربلا دیدند و ذره ای تردید و واهمه به دل خود راه ندادند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در واقع درست است که نمی‌توانیم همان راه و روش این بزرگوار و سایر اهل بیت(ع) را درپیش گیریم اما باز هم با این وجود ممکن پذیر است که این الگوها در زندگی پیاده سازی شود و تا حدودی الگوهایی می‌توان از ایشان گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha