پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز شاخصه اصلی جمهوری اسلامی استقلال است استکبار جهانی نیز استقلال ما را برنمی‌تابد و بعد از ۴۰ سال به وعده های چند ماهه اکتفا می‌کند وعده هایی که عملی نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بیرجند، اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ نیروهای مسلح برخورداری از ایمان است که به صورت هدفمند از آرمان ایمانی و جامعه ایمانی خود دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها به دلیل عدم استقلال و آرمان، نیروهای مسلح آنان مجری برنامه های ظالمانه هستند، افزود: ذلت بعضی از کشورها نیز به خاطر عدم استقلال بوده و اینکه برخی از کشورها می‌گویند اینها گاو شیر ده م اهستند و تا شیر می‌دهند انها را می‌دوشیم و بعد سر می‌بریم و به این صورت است که نیروهای مسلح آنها مجری قوانین ظلم و بیگانگان هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی شاخصه بزرگ جمهوری اسلامی را استقلال آن دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی استقلال جمهوری اسلامی را بر نمی‌تابد و بعد از چهل سال هنوز به وعده‌های چند ماهه اکتفا می‌کند، وعده‌هایی که هرگز تفسیر نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان مکر و حیله دشمن خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد جنگ روانی، اهرم‌های اقتصادی و بزرگ‌نمایی مشکلات سعی می‌کنند به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد مشکلات ما را که قابل حل است به عنوان لاینحل جلوه دهد، در این شرایط وظیفه مردم این است که نسبت به مکر و حیله دشمن بصیرت داشته و آگاه باشند که تحت تاثیر تفکرات شوم آنها قرار نگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بر لزوم بصیرت و هوشیاری آحاد مردم در شرایط کنونی تأکید کرد و گفت: دشمن در این صحنه نیز ناکام می‌ماند و مردم و نیروهای مسلح ما به لطف خداوند سرافراز بیرون خواهند آمد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه دشمن با مکر و حیله از عهده ما بر نمی‌آید، عنوان کرد: باید با بهره‌گیری از درس‌ها و عبرت‌های عاشورا و هوشیاری در همه صحنه‌ها مراقب دشمن باشیم.

وی افزود: نیروهای مسلح بسیاری از کشورها به دلیل عدم استقلال و تأثیرپذیری از بیگانگان نه آرمان و نه استقلالی دارند و مزدورانه مجری برنامه‌های بیگانه هستند و هرگز نمی‌توانند مردمی باشند و لوله‌های سلاح آن‌ها به سمت مردم نشانه می‌رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی  به ذلت برخی کشورها اشاره کرد و تاکید کرد: ذلت برخی کشورها تا جایی است که بیگانگان از پشت مرزها و دریا می‌گویند این‌ها گاو شیرده ما هستند و مطمئناً نیروهای مسلح آن‌ها چیزی نیستند جز مجری بیگانه و دشمن.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه آثار شوم دشمن در زمان معاصر به وضوح دیده می شود، افزود: در جریان واقعه کربلا نیز دست نفوذ بیگانه در کار بود و حکومت‌های خودخواه، ضدمردمی و ضد ایمانی، اهل بیت رسول خدا را قتل عام کردند.

با درایت رهبری، احدی جرات نفوذ به کشور را ندارد

امیر علی اکبر عباسی تجدد فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار کرد: مقاومت مردم ما در هشت سال دفاع مقدس نشان از قدرت کشور ایران است.

وی ادامه داد: افتخارات دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است نه قشر خاصی چرا که همه مردم ایران با رهبری امام خمینی (ره) از جان و دل مایه گذاشته و از این کشور دفاع کردند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی تصریح کرد: اکنون با وجود رهبر مدبر و آگاه و هوشیاری نیروهای مسلح احدی جرأت جسارت به کشور ایران را ندارد.

عباسی تجدد خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز مردم ایران با رهنمود های رهبر فرزانه که الگوی استکبار ستیزی در عالم است از خطرات بیرون آمده و خواهیم آمد.

انتهای پیام/ن

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha