شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید دفاع مقدس

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: عمل به وصیت نامه شهدا در جامعه می تواند بسیاری از مشکلات و گرفتاری های جامعه را به خوبی برطرف نماید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ضیا الدین هاشمی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس گفت: آنچه که امروز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی حائز اهمیت بوده، این است که بتوانیم رفع مشکلات مردم را در اولویت جدی تمام برنامه های خود قرار دهیم.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور مقتدر در دنیا مطرح است که از امنیت بالایی در منطقه برخوردار است. در این سال ها دشمنان و ایادی آنها در منطقه در تلاش بوده و هستند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نوعی ساقط کنند، اما خوشبختانه هر بار نقشه ها و توطئه های آنان بر ملا شده است.

امام جمعه شهرستان آوج خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم که دشمنان در کشور ما دخالت کنند، بلکه باید در مقابل بدخواهان و ظالمین به خوبی ایستادگی نماییم، چرا که این موضوع سفارش خدای متعال است که با کفار و مستکبرین بایستیم.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج عنوان کرد: امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس از جنگ به عنوان نعمت الهی برای کشورمان یاد کردند، زیرا سبب شد فرهنگ ایستادگی، مقاومت و پایداری نهادینه شود و اینگونه کشور را در برابر زیاده خواهان عالم بیمه کرد.

 استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: احیای فرهنگ جهاد و شهادت از برکات انقلاب است ملت ایران همیشه مدیون از خودگذشتگی شهدا و جانبازان خواهد بود؛ هفته دفاع مقدس روزهای پاسداشت ایثار بی دریغ جان ومال در راه اعتلای دین و میهن و یادآور حماسه و رشادت‌های حماسه سازان بی ادعای وطن است.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: امروز به برکت دفاع مقدس و ایستادگی الهام گرفته از فرهنگ عاشورا نقطه‌ضعف خودمان را به نقطه قوت تبدیل کرده‌ایم و اگر در دوران دفاع مقدس حتی سیم‌خاردار نداشته‌ایم، ولی هم اکنون پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی و نظامی را به مرحله تولید انبوه رسانده‌ایم.

 استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: عمل به وصیتنامه شهدا در جامعه می تواند بسیاری از مشکلات و گرفتاری های جامعه را به خوبی برطرف نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha