جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، گفت: تروریست های جنایت کار و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنها نیز منتظر انتقام سخت فرزندان ایران اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی این شهرستان، به جنایت اخیر تروریست ها در اهواز اشاره کرد و آن را نشان از عجز و ناتوانی اربابان آنها در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی دانست.

وی با بیان این که شهادت کودک و مردم بی دفاع نشان از اوج استیصال و درماندگی دشمنان انقلاب است، افزود: این اقدامات بزدلانه نشان داد که معاندان انقلاب چشم دیدن عزت و اقتدار این ملت را ندارند.

حجت الاسلام قلی پوربا بیان این که این گونه اقدامات موجب عقب نشینی ملت ایران از آرمان های انقلاب نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این مردم در چهار دهه اخیر ثابت کردند که همواره در دفاع از آرمان های انقلاب ثابت قدم هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود بسیاری از توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی کردند، تصریح کرد: دشمنان این ملت بدانند که هیچ گاه اجازه نخواهند داد نقشه ها و توطئه های شوم آنها در ایران اسلامی عملیاتی شود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که ملت ایران قربانی تروریستم مورد حمایت آمریکا و سایر کشورهای غربی است، خاطرنشان کرد: آمریکا در حالی دیگر کشورها را به حمایت از تروریستم متهم می کند که خود بزرگترین حامی تررویسم در جهان است.

حجت الاسلام قلی پوربا بیان این که فرهنگ مقاومت در این کشور همچنان زنده و پویا است، افزود: این ملت با مقاومت چهل ساله خود در برابر توطئه های دشمنان همه معادلات و محاسبات آنها را بر هم زدند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، خاطرنشان کرد: تروریست های جنایت کار و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنها نیز منتظر انتقام سخت فرزندان ایران اسلامی باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرزندان غیور کشورمان در نیروهای مسلح نخواهند گذاشت خون پاک شهدا به فراموشی سپرده شود، بیان داشت: هر دستی که بخواهد موجب ایجاد ناامنی در ایران اسلامی شود از سوی نیروهای مسلح کشورمان قطع خواهد شد.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند با این  با این حرکات بزدلانه و کور نمی توانندبه درخت تنومند و مستحکم انقلاب اسلامی آسیبی وارد کنند، چرا که این خون های پاک انقلاب را شاداب تر از گذشته کرده و دشمنان را به شکست نزدیکتر می کند‌‌‌.

امام جمعه بابلسر با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی و سعودی و اتحاد مثلث آمریکایی، صهیونیستی و سعودی مبنی بر ایجاد ناامنی در ایران برای جلوگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود: آمریکا و همدستانش در جنگ همه جانبه همچون فشار، تحریم و کشاندن مردم به خیابان‌ها شکست خورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha