جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران ،تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی نقش جهاد را در کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند،حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با کارکنان دامپزشکی خراسان‌جنوبی اظهارداشت: عمر سرمایه‌ای بوده که خواه و ناخواه از دست رفته و می‌گذرد.

وی با بیان اینکه بهترین مصرف عمر این بوده که آن را به صاحب اصلی آن بفروشیم، افزود: خداوند مشتری خوبی برای عمر انسان بوده و این معامله زمانی صورت می‌گیرد که انسان کاری که انجام می‌دهد برای رضای خداوند باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شغل دامپزشکی شغلی است که از زوایای گوناگون دارای ارزش و با اهمیت است، تصریح کرد: اگر در این شغل به نحو شایسته عمل شود اجر و پاداش فراوان نصیب فرد و اگر کوتاهی شود موجب عذاب خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: کار مهم هم از از نظر بعد منفی و هم از نظر بعد مثبت دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه تأمین تغذیه سالم و حلال برای جامعه از اهمیت فراوانی برخوردار بوده به طوری که امروزه شاهد این هستیم که غذای حلال در بین جوامع غیرمسلمان نیز طرفدار داشته زیرا شیوه کاری که در دین تعبیر شده بهترین است، اضافه کرد: امروز که جنگ اقتصادی دشمن بر علیه جامعه ما صورت گرفته فعالیت دامپزشکان برای حفظ تغذیه سالم برای مردم کاری جهادی محسوب می‌گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دامپزشکی با بسیاری از موجودات زنده ای که خداوند برای انسان آفریده ارتباط دارد، خاطرنشان کرد: در تعلیمات دینی بسیار دیده شده که باید با حیوانات و جانداران به نیکی برخورد شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه انسان با ایمان همواره اخلاق و برخوردش نسبت به حیوانات باید درست باشد، اظهار داشت: یکی از مظاهر شرکر پروردگار حفظ و صیانت از جانداران موجود در زمین است.

وی افزود: شغل دامپزشکی از زوایای مختلف دارای ارزش بوده و کاری ارزشی از نظر جهادی، عاطفی و شکر و گرامیداشت حیوانات است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بهترین کار را خدمت به مردم دانست و گفت: دامپزشکان باید خرسند باشند که فعالیت خود را در گمنامی انجام می‌دهند، زیرا شهرت آفت بوده و داشتن شهرت هم از نظر زندگی در جامعه سخت و دشوار و هم فرصت کمتری برای اخلاص دارد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha