چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حچجت الاسلام میرامینی

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آبیک گفت: امروز بر همگان آشکار است که شهدا، مظهر قدرت ایران هستند و بی‌شک در سایه رهنمون‌های مقام معظم رهبری و با استمرار راه شهدا در جامعه ولایت مدار، شاهد عزت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان خواهیم بود.

 حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی، در حاشیه مراسم یادواره شهدای 33 شهید شهرک زیاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: پیام شهدا به ملت ایران، استقامت در مقابل دشمن، حمایت از ولایت فقیه و پیروی از خط و آرمان‌های سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی بیان کرد:  شهدا با پیروی از قرآن، مکتب اهل بیت(ع) و خط سرخ عاشورا مسیر خود را انتخاب کردند وامروز ملت ایران باید ادامه دهنده این مسیر نورانی باشند.

امام جمعه آبیک خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنهاست و  با برگزاری این یادواره ها جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و شهادت طلبی آشنا و کشور در برابر جنگ نرم دشمن بیمه می شود.

 تولیت مدرسه علمیه شهرستان آبیک گفت:حضور مردم در یادواره های شهدا نشان دهنده عشق و ارادت مثال نزدنی به آرمان های والای شهدا است، چرا که  پیوند ملت ایران با شهدا و نظام جمهوری اسلامی ناگسستنی است.

استاد حوزه تصریح کرد: امروز بر همگان آشکار است که شهدا، مظهر قدرت ایران هستند و بی‌شک در سایه رهنمون‌های مقام معظم رهبری و با استمرار راه شهدا در جامعه ولایت مدار، شاهد عزت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha