پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کانون فرهنگی مساجد

حوزه/ مسئول رسانه‌ای مرکز عصر ظهور اهواز، از موفقیت کانون فرهنگی صالحین اهواز به‌عنوان برترین کانون فرهنگی کشور، خبرداد.

حجت الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول رسانه‌ای مرکز عصر ظهور اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به موفقیت کانون فرهنگی صالحین اهواز، اظهارداشت: این کانون یکی از زیرمجموعه‌های مؤسسه جهادی عصر ظهور اهواز است که فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای را در سطح کلان‌شهر اهواز انجام داده است.

وی با اشاره به بخشی از برنامه‌های این کانون فرهنگی، گفت: فعالیت در زمینه پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان به صورت کاملاً مدیریت شده با هدف تزریق آموزه‌های صحیح سبک زندگی اسلامی به ذهن ناخودآگاه نوجوانان با برگزاری برنامه‌های جریان ساز، بخشی از تلاش‌های گروه مدیریتی کانون صالحین اهواز است.

حجت الاسلام امینی موحد، ادامه داد و گفت: در زمینه کتاب و کارهای پژوهشی نیز چند کار ویژه انجام شده که چاپ چندین عنوان کتاب همچون «امام صادق (ع) مرد علم و مبارزه و تشکیلات»، «حرکت»، «کربلا ادبستان بندگی» و.... اشاره کرد.

مسئول رسانه‌ای مرکز عصر ظهور اهواز، یکی دیگر از علل موفقیت کانون فرهنگی صالحین اهواز را اجرای ویژه برنامه‌های مختلف برای والدین دانش آموزان عنوان کرد و افزود: به نظر من آنچه باعث موفقیت این کانون فرهنگی شد، فعالیت جهادی مسئولین این کانون فرهنگی است که توانسته با جذب مخاطب، برنامه‌های تمیز فرهنگی اجرا کند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha