شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با بیان این که روحانیت در دفاع از انقلاب همواره پیشگام بوده است، گفت: حضور بی منت و صادقانه روحانیت در روستاها و مناطق محروم یک نوع جهاد محسوب می شود و چنین مجاهدتی در راه خداوند متعال از اجر و پاداش دنیوی و اخروی بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز درجمع مبلغان دینی شهرستان بابل با اشاره به این که روحانیت علیرغم همه کمبودها همواره به رسالت خود در برابر جامعه عمل کرده است، گفت: تلاش های روحانیت در طول تاریخ موجب اعتلای دین و ارزش های الهی در جامعه شده است.

وی با بیان این که روحانیت هیچ گاه نسبت به مسائل دینی و فرهنگی جامعه بی تفاوت نبوده، افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن از همه توان و امکانات خود در جهت ضربه زدن به دین در حال استفاده کردن است به همین دلیل حضور پررنگ روحانیت در جامعه بیشتر احساس می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روحانیت برای حفظ و اعتلای دین جان خود را نیز طلب اخلاص قرار داده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از علمای بزرگ در مسیر حفظ دین و انقلاب به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز حفظ دین و انقلاب یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های روحانیت با بصیرت و انقلابی است، تصریح کرد: اگر حضور روحانیت در جامعه نباشد دشمن در جامعه دینی نفوذ خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روشنگری و آگاهی دادن روحانیت به جامعه آثار و برکات ارزشمندی را با خود به همراه خواد داشت، بیان داشت: حضور کمرنگ روحانیت در جامعه بسترهای نفوذ را برای توطئه دشمن در میان امت اسلامی فراهم می کن.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که امروز دین در جامعه اسلامی تنها است، افزود: متأسفانه حاکمان اسلامی امروز بر علیه دین و اهل بیت(ع) تصمیم می گیرند و حرکت می کنند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که حفظ ارزش های دینی همواره مهم ترین دغدغه روحانیت در جامعه اسلامی بوده است، گفت: روحانیت بدون هیچ چشم داشت و توقعی صدها کیلومتر از محل زندگی خود فاصله می گیرد و برای تبلیغ دین خدا در یک منطقه دور افتاده و بدون هیچ امکانات رفاهی حاضر می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور بی منت و صادقانه روحانیت در روستاها و مناطق محروم یک نوع جهاد در راه خدا محسوب می شود، بیان داشت: چنین مجاهدتی در راه خداوند متعال از یک اجر و پاداش دنیوی و اخروی بالایی برخوردار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که حضور روحانیت همواره با برکت بوده، گفت: هر جا که روحانیت حضور پیدا کرده زمینه های پیشرفت و توسعه آن منطقه را نیز فراهم کرده است و این نشان از آثار و برکات بالای حضور روحانیت در جامعه است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که روحانیت در دفاع از انقلاب همواره پیشگام بوده است، افزود: منبر و خطابه همواره بزرگترین رسانه شیعه در جهت تبلیغ و رساندن مفاهیم دینی به جامعه بوده که امروز نیز این گونه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در آستانه چهل سالگی انقلاب فشارها و توطئه های دشمنان علیه این نظام الهی چند برابر شده، گفت: روحانیت یکی از مهم ترین و اثرگذارترین اقشاری است که می تواند ضمن دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن، زمینه خنثی شدن توطئه دشمنان را نیز فراهم کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha