یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اقبالی

حوزه/ امروزه همه نگاه ها به مجلس است؛ زیرا اگر در این شرایط، قوانین و موضع گیری های قوی از مجلس انجام شود قطعا می توانیم دولت قوی تری هم داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین اقبالی شب گذشته در مراسم بصیرت افزایی در مدرسه علمیه علوی که با حضور کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: مجلس جایگاه بسیار مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی افزود: تاکیدات امام و رهبری نمایانگر اهمیت این جایگاه است و هر کسی که در این جایگاه قرار می گیرد باید قدر این موقعیت را بداند و در مسیر خدمت به نظام اسلامی و مردم متدین قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه علوی قم بیان کرد: امروزه همه نگاه ها به مجلس است؛ زیرا اگر در این شرایط، قوانین و موضع گیری های قوی از مجلس انجام شود قطعا می توانیم دولت قوی تری هم داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اقبالی اظهار کرد: مردم امروزه انتظارات بسیاری از مجلس داشته و انتظار دارند که نماینده آنها هم نماینده قوی و پرکاری بوده و کار او تشریفاتی نباشد؛ نمایندگان باید به شکلی زندگی کنند که مردم را دلگرم نمایند.

وی ابراز داشت: در این شرایط و موقعیت مردم انتظار دارند که مجلس به وظایف خود و تاکیدات رهبری معظم انقلاب عمل کنند؛ البته مجلس ما نیز دارای نمایندگان دلسوزی است که امیدواریم در این شرایط حساس بتوانند انقلاب را در مسیر اعتلا و رشد و توسعه هرچه بیشتر و بهتر کمک کنند.

مدیر مدرسه علوی بر لزوم فعالیت و تحرک هرچه بیشتر نمایندگان مجلس در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha