جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 469115
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
قرآن

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خواستار انس بیشتر نسل جوانبا قرآن شد و گفت: جوانان و نوجوانان باید در زندگی با این کتاب آسمانی انس و الفت بیشتری داشته باشید، چرا که تمسک به آیات الهی می تواند شما را در برابر توطئه های فرهنگی و شوم دشمنان واکسینه نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در جلسه تفسیر قرآن که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزار شد گفت:  زمانی می توان مفاهیم غنی، انسان ساز و ارزنده دینی و قرآنی را در اجتماع ساری و جاری کرد که ابتدا در زندگی شخصی پیاده سازی شوند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که فرهنگ متعالی ريشه در قرآن دارد، افزود: آنچه موجب شکل گیری واستمرار انقلاب اسلامی شده، تمسک به قرآن کریم و اهل بیت(ع) است، لذا باید  اخلاق قرآنی پیدا کنیم و عشق به قرآن را در دل ها قرار دهیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان خواستار انس بیشتر نسل جوانبا قرآن شد و اظهار کرد: جوانان و نوجوانان باید در زندگ با این کتاب آسمانی انس و الفت بیشتری داشته باشید، چرا که تمسک به آیات الهی می تواند شما را در برابر  توطئه های فرهنگی و شوم دشمنان واکسینه نماید.

حجت الاسلام اسلامی تصریح کرد: اگر آخرت و دنیا را می خواهیم باید با قرآن رفاقت بیشتری داشته باشیم، چرا که آیات نورانی قرآن در رابطه با تمام موضوعات زندگی انسان ها برنامه ارائه داده است.

وی به برگزاری محافل قرآنی اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه محافل قرآنی در شهرها و استان ها در این سال ها به خوبی برپا شده ولی نباید به این تعداد بسنده نماییم، بلکه باید گسترش یابند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha