جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۳۱۵۶۴۶۳۵

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این شرایط سخت باید مدیریت عادلانه و بیرون آمدن از روزمرگی را نهادینه و برای آینده؛ طرح، نقشه و راه برون‌رفت از مشکلات را عملیاتی کنید.مدیریت نباید کاری کند که جامعه به سمت و سوی برده داری طبقاتی غرب برود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار معاون وزیر کشور و استانداران سابق و فعلی خراسان جنوبی اظهار داشت: مُلک صاحب دارد و آن خداست و بندگانش در فرصت های محدود آزمایش می شوند و خلقت هم برهمین اساس است.

وی افزود: "موت" شی وجودی است و انتقالی از عالم به عالم دیگر است و حیات هم از نظر رتبی مقدم است و هم از نظر لفظی اما در قرآن موت مقدم داشته شده و یکی از ظرافت ها این است که حواسمان به موت باشد چون مشاغل دنیا زیاد است و باید بدانیم ماندنی نیستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حیات را براساس موت باید تنظیم کنیم، عنوان کرد: هرکس در هر جایی هست کارش پایان دارد، اما این فرصتی که برای آزمایش به دست من و شما داده می شود باید از خدا کمک بخواهیم تا درست انجام شود چراکه فرصت ها ازبین می رود ولی نمره آزمایش می ماند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بعضی واقعا برای نان شبشان محتاج هستند، گفت: اقلیت ثروتمندان و قارون‌صفت بر همه چیز مردم دنیا اعم از جان و مال و ثروتشان مسلط هستند و خدای متعال به ما توفیق داده که در این دنیای بی عدالتی، قانون اساسی را پیاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگرقرار است 10 روز زنده باشیم، با آرمان عدالت زنده باشیم، بیان داشت: این عمر کوتاه خیلی بهتر است از اینکه 10 سال زنده باشیم، اما با ننگ و بنده پروری زندگی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به مشکلات خراسان جنوبی عنوان کرد: یکی از مشکلات کویری بودن اینجا است که در آب خوردن هم مشکل دارد و با تانکر به روستاها آب می برند، اما از نظر فرهنگی و ایمانی مردم غنی هستند و اهل قناعت هستند و در همه کارهای خیر حرف اول را می زنند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت باید مدیریت عادلانه و بیرون آمدن از روزمرگی را نهادینه و برای آینده؛  طرح، نقشه و راه برون‌رفت از مشکلات را عملیاتی کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: مدیریت نباید کاری کند که جامعه به سمت و سوی برده داری طبقاتی غرب برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha