پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجلیل

حوزه/ در همایش اندیشه راقی از ۱۶ جلد کتاب «منشور حوزه و روحانیت از منظر مقام معظم رهبری» توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمدرضا  طاهری در همایش «اندیشه راقی» که از سوی حوزه علمیه استان قزوین برگزار شد گفت: طلاب و اساتید مدارس علمیه استان 60 اثر خوب و ارزشمند را به دبیرخانه همایش ارسال کردند که با رأی هیئت داوران 4 اثر برگزیده شد.

وی با بیان این که حوزه های علمیه باید در موضوع تحقیق و اندیشه های نظام ولایت فقیه پیشگام بوده و بتوانند مطالب و بیانات امامین انقلاب را برای آحاد ملت به خوبی تبیین نمایند، ادامه داد: امروز باید با برگزاری این نوع همایش ها شاخصه های مهم امام و رهبری را به خوبی در جامعه اسلامی ترسیم کنیم.

مسئول هیئت داوران همایش اندیشه راقی خاطرنشان کرد: در تاريخ ايران اسلامي بدون شك نام حضرت امام خميني(ره) به عنوان بزرگمردی  كه احياگر ارزش ها و آرمان های بلند اسلام ناب محمدی (ص) و مبارزی تمام عيار عليه دنياي استكباري بود، با افتخار تمام به ثبت رسيده است.

وی اظهار کرد: اوضاع و احوال جهان اسلام حكايت از آن دارد كه در عصر حاضر، انقلاب خمينی كبير(ره) مرزهای جغرافيايي ايران را در نورديده و در سراسر بلاد اسلامي و تمام دنيا به عينه می توان ردپای آثار و الگوهای تقليدی از انقلاب اسلامی ايران را مشاهده كرد.

حجت الاسلام طاهری اظهار کرد: امروز آرمان های بلند نهضت امام خمينی (ره) و درس هايی كه آن بزرگمرد به جهانيان آموخت، دستورالعمل مبارزان مسلمان در اقصی نقاط جهان است

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha