جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد باقر محمدی لائینی - حوزه مازندران

امام جمعه نکا با بیان این که امروز کشور برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است، تصریح کرد: دل بستن به وعده های توخالی چند کشور اروپایی از همان اول هم اشتباه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، امام جمعه نکا، عصر امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان، تلاش در جهت رفع مشکلات مردم را یکی از مهم ترین وظایف مسئولان برشمرد و گفت: همه دغدغه مدیران باید خدمت به مردم باشد.

وی با بیان این که خدمت کردن به مردم بزرگترین عبادت است، افزود: مدیران کشور باید همه توان و ظرفیت خود را در جهت تحقق مطالبات به حق مردم به کار گیرند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که امروز یکی از مهم ترین خواسته ها و مطالبت مردم کنترل تورم و کاهش قیمت کالاهای اساسی در کشور است، بیان داشت: متأسفانه به دلیل عدم نظارت دقیق در بازار شاهد قیمت افسار گسیخته برخی کالاهای مهم هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توجه به مسائل معیشتی مردم باید جزء اولویت های همه مسئولان باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه قشر محروم و کم درآمد کشور در چنین شرایطی با مشکلات بسیاری مواجه است.

امام جمعه نکا با اشاره به این که دشمنان نظام با فشارهای اقتصادی علیه کشورمان می کوشند مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند، بیان داشت: این تلاش دشمن در ماه های اخیر با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که نباید همه مشکلات را به تحریم ها و فشارهای دشمن وابسته دانست، افزود: بخش مهمی از مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصادی شاهد آن هستیم به دلیل عدم مدیریت صحیح در داخل کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشورمان در بخش های مختلف دارای پتانسیل و ظرفیت های عظیمی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل مدیریت ضعیف، از این ظرفیت های عظیم به خوبی بهره گرفته نمی شود.

امام جمعه نکا با بیان این که امروز کشور برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است، تصریح کرد: دل بستن به وعده های توخالی چند کشور اروپایی از همان اول هم اشتباه بود.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که متأسفانه مسئولان ظرفیت های داخلی را رها کرده و به وعده های نسیه اروپایی ها دل بسته بودند، بیان داشت: امروز به خوبی می بینیم که همه پیش بینی های مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اروپایی ها در قضیه برجام به وعده های خود عمل نکردند، خاطرنشان کرد: کاهش تعهدات برجامی از سوی مسئولان کشور اقدام پسندیده ای بود که باید خیلی زودتر انجام می گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha