شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امیریان

حوزه/ حجت الاسلام امیریان از برگزاری دوره عمومی سواد رسانه  ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، با اعلام این خبر اظهار کرد: چند سالی است که حوزه علمیه اصفهان بصورت جدی در این موضوع فعالیت می کند

مسئول فرهنگی حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه  یکی از دغدغه های جدی حوزه علمیه اصفهان بحث ارتقای سواد رسانه ای است، گفت:  در همین راستا کلاس های آموزشی را نیز در مدارس علمیه سطح استان برگزار کرده است.

وی در مورد اهداف برگزاری این  دوره، ادامه داد: در سال تحصیلی جدید تصمیم بر این است که هر مدرسه علمیه حداقل دوجلسه سواد رسانه و فضای مجازی را بصورت عمومی و کارگاهی داشته باشند، لذا باتوجه به حوزه های علمیه استان در شهر و شهرستان های اصفهان نیاز به اساتیدی داریم که ما را در این امر یاری کنند، لذا جلسه هم افزایی اساتید رسانه حوزه روز پنجشنبه و جلسات کارگاهی رسانه تاقبل از آغاز محرم انجام می شود.

حجت الاسلام  امیریان در مورد کیفیت این دوره اذعان داشت:در این دوره موضوعات مبتلابه همچون اهمیت فضای مجازی، ضرورت درک سواد رسانه، فرصت ها و تهدیدها، دین و رسانه، نقش رسانه در تعلیم تربیت و...مطرح می شود.

مسئول فرهنگی حوزه علمیه اصفهان در مورد مهلت ثبت نام این دوره بیان داشت: طلاب می توانند از نهم تا هفدهم مرداد با مراجعه به واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه واقع در مجتمع آموزش های کاربردی حوزه، اتاق 2 در این دوره ثبت نام نمایند.

وی در پایان افزود: امید است با برگزاری این دوره ها و حضور طلاب و فراگیری محتوا و در مرحله بعد تبلیغ موضوعات فوق الذکر در جامعه، استفاده از نرم افزارها و فضای مجازی مدیریت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha