پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انتصاب حجت‌الاسلام رمضانی به‌عنوان دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)

حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی را به‌عنوان دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ رضا رمضانی دام‌توفیقه
به پیشنهاد اعضای محترم شورایعالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، جنابعالی را که از تعهد و سوابق علمی و تجربه طولانی فعالیت در خارج از کشور بهره‌مند هستید، به‌عنوان دبیرکل آن مجمع منصوب می‌کنم.
امید است با رویکرد تحول‌گرا و متناسب با شرایط حساس بین‌المللی و جایگاه مهمّ پیروان اهل‌بیت علیهم‌السلام و نیز با استفاده از نیروهای فکری، جوان، کارآمد و مجرّب و نیز ارتباط مؤثر با علماء و اندیشمندان و بویژه اعضاء محترم شورایعالی و مجمع عمومی در نشر معارف اسلام ناب و وحدت امّت اسلامی موفق و مؤید باشید.
لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های مخلصانه و دیرپای جناب حجت‌الاسلام آقای اختری در مدیریت مجمع محترم تشکر نمایم.
توفیق همگان را در انجام وظایف محوله از حضرت حق مسألت دارم.

سیّدعلی خامنه‌ای

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عارفي IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    1 0
    حضرت آقا در استفاده از عناوین حوزوی بسیار ماهرانه عمل می کنند. اولا همچون حضرت امام برای هر بزرگواری عبارت آیت الله را به کار نمی برند که بسیار شیوه پسندیده ای است زیرا الان متاسفانه حوزه علاوه بر آنکه درگیر عناوین دانشگاهی شده باید بگوییم که گرفتار عناوین حوزوی هم شده است و هر بزرگواری به مجرد اینکه درس خارج دارد یا عضو خبرگان است برای خود عنوان آیت الله استفاده میکند در حالیکه اجتهاد، یکی از شروط عنوان آیت الله است و نه همه اش.... از سوی دیگر حضرت آقا عنایت ویژه دارند که کدام بزرگوار حجت الاسلام است و کدامیک حجت الاسلام والمسلمین اللهم انصر واحفظ امامنا الخامنئی
  • ع. جعفری (فراهانی) IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    1 0
    با سلام و تشکر از اطلاع رسانی «سایت حوزه» که به حق در انعکاس اخبار فرهنگی حوزوی و بین المللی خوب عمل می کند ... 1. از شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) که بالاخره دبیرکل جدید را شناسائی و پیشنهاد دادند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم؛ 2. از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله العالی) که با عنایت ویژه انتخاب شورای عالی مجمع را تنفیذ و تایید نمودند نیز سپاس و امتنان خاص داریم؛ 3. با عرض تبریک به جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای رمضانی (دام عزه) در مسئولیت سنگین دبیرکلی مجمع از زحمات دلسوزانه و شبانه روزی جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای اختری (دام عزه) در طول مدت حدود 15 ساله دبیرکلی مجمع، از خداوند بزرگ عزت و موفقیت هر دو بزرگوار را آرزو می کنیم؛ 4. توقع و انتظار داریم دبیرکل محترم مجمع با جدیت انتظارات و توقعات حضرت آقا را جامه عمل بپوشاند و با استفاده از مدیران قوی، لایق و کارآمد در داخل و خارج کشور برای خدمت به شیعیان و پیروان اهل بیت(ع) در سراسر جهان استفاده نمایند ان شاءالله.