پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شریف لکزایی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: دولت در مسیر رشد و رونق اقتصادی می بایست همه ظرفیت های مردمی را وارد جبهه اقتصادی کشور کند.

دکتر شریف لکزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  ضمن گرامیداشت هفته دولت و تکریم شهیدان والامقام رجایی و باهنر، با تاکید بر این که دولت باید در جمهوری اسلامی ایران در خدمت تحقق اهداف و منافع نظام اسلامی باشد، اظهار داشت: هر دولتی با هر نگاه و سلیقه ای که بر سر کار می آید باید در این راستا گام بردارد و از عملکرد جناحی که منافع عده ای را تامین کند، به شدت برحذر باشد.

وی همچنین با اشاره به مشارکت و دخالت جدی مردم در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: در گام دوم انقلاب همچنان باید مسئولان و دولتمردان به بُعد مردم مداری انقلاب اسلامی توجه ویژه داشته باشند و بدانند که استمرار نظام نیز در سایه تداوم پشتوانه و حمایت های مردمی محقق خواهد شد.

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم بیان داشت: از این رو دولتمردان باید همواره در خدمت منافع ملی بوده و در جهت تامین حقوق و نیازهای مردم گام بردارند که این مسایل به خصوص در اصول مترقی قانون اساسی کشورمان، به تصریح بیان شده است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه بسیار مهم قوه مجریه در ساختار جامعه اسلامی افزود: یکی از رسالت ها و کارویژه های دولت اسلامی این است که در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی بتواند از امکانات و استعدادهای مردمی به خوبی استفاده کند و به خصوص در شرایط کنونی، بسیار ضروری است که همه ظرفیت ها و توان مردمی در جبهه اقتصادی به کمک کشور بیاید.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha