جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 862409
۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
رضایی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام یک هزار و 300 مبلغ در ایام عزاداری امام حسین(ع) به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: تبلیغات اسلامی استان آمادگی لازم را برای اعزام مبلغ به کلیه مناطق روستایی استان را دارد.

حجت الاسلام احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(علیه السلام) اظهارداشت: سازمان تبلیغات اسلامی طبق روال سالهای گذشته اقداماتی به صورت نرم افزاری و متنوع برای هرچه بهتر برگزار شدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان انجام میدهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های آموزشی مبلغین برای حضور درمناطق مختلف استان درایام محرم و صفر افزود: در همین راستا 13 گروه از جامعه هدف؛ جهت اقدامی هدفمند در سطح استان به مدت 4 روز دوره های آموزشی با محوریت گام دوم انقلاب، خانواده و طرح تحول مسجد اجتماع محور برگزار شده است.

وی ادامه داد: همایش طلایه داران نیز در همین راستان در همه شهرستان های استان با حضور مبلغین، مداحان، مسئولین هیئت های مذهبی و اساتید و روحانیون داخل و خارج استانی برگزارشده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مهمترین هدف همایش طلایه داران اقدامات برنامه ریزی شده برای محتوا وشکل سازماندهی هیئت های عزاداری، زمان حرکت هیئت ها، تاکید بر برگزاری نماز ظهر عاشورا، کیفی سازی مداحی بدون آسیب و خرافات است.

حضور 400 مبلغ غیر بومی درمناطق روستایی

وی با بیان اینکه یک هزارو 300 نفر از مبلغین استانی و خارج از استان در ایام عزارداری امام حسین(علیه السلام) به مناطق شهری و روستایی استان اعزام خواهند شد، گفت: از این تعداد 400 مبلغ از شهرهای قم و مشهد هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآورشد: در صورت نیاز روستاها تبلیغات اسلامی استان آمادگی لازم را برای اعزام تامین مبلغین به کلیه مناطق روستایی استان را دارد به همین منظور لازم است هم استانی ها به تبلیغات اسلامی مراجعه و اعلام حضور مبلغ را داشته باشند.

انتهای پیام/ ک 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha