پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تقدیرفرمانده کل سپاه از حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی

حوزه/ سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اهدای لوحی از زحمات و خدمات حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج) تقدیرکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه    سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی نامه ای از زحمات و خدمات حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج) در رابطه با رسیدگی و رفع مشکلات خانواده های معزز شهدای مدافع حرم (تیپ های فاطمیون و زینبیون) خصوصا اسکان آنان تقدیر و تشکر کرد.

سردار «ابوالقاسم شریفی» رئیس اداره ایثارگران کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با حضور در موسسه تحقیقاتی ولی عصر (عج) ضمن ابلاغ سلام گرم فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی به حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی و تشکر از تلاش و مجاهدت های وی  در رسیدگی به مشکلات خانواده های معزز شهدای مدافع حرم، نامه و لوح تقدیر و سپاس فرمانده محترم کل سپاه پاسدارن را تقدیم ایشان کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی ضمن تشکر از توجه و عنایت جناب سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : خداوند متعال را سپاسگزارم که بر این بنده منت نهاد تا بتوانم گامی در راه خدمت به خانواده های معزز شهدای مدافع حرم بردارم و این را برخود واجب شرعی می دانم و عمل به تکلیف در امر شرعی احتیاج به تشکر نیست .

وی افزود: تا توان دارم در راه کمک به خانواده این شهدای بزرگوار کوشش می کنم و این تلاش را تا صاحب خانه شدن تمامی خانواده های شهدای مدافع حرم بخصوص (تیپ های فاطمیون و زینبیون) ادامه خواهم داد .

وی سپس از تمامی خیرین و متدینین در ایران و خارج از ایران  که در این امر به ایشان مساعدت نموده و ایشان را امین خود در انجام این کار خیر قرار داده اند تشکر و قدر دانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha