جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تودیع و معارفه ماهان

حوزه/ در مراسمی، حجت‌الاسلام علی محمدی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوالفضل(ع) ماهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوالفضل علیه السلام شهرستان ماهان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین الله وردی، مدیر حوزه علمیه استان کرمان و اساتید و طلاب این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام محبی فر، مدیر سابق مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوالفضل(ع) ماهان که به به عنوان مدری مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان انتخاب شده است، حجت الاسلام علی محمدی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی، مدیر حوزه علمیه استان کرمان در این مراسم با اشاره به ویژگی های طلبه موفق، گفت: طلبه باید دارای سه خصوصیت باشد؛ اول، یک محصل خوب و درس خوان باشد؛ دوم، مهذب باشد و ورع (درجه‎ای بالاتر از تقوا، از بیان امام صادق علیه السلام) را داشته باشد و ویژگی سوم هم این که اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: مسئله اجتماعی بودن برای طلاب مدارس علمیه سفیران هدایت خصوصیتی مهم تر و بارزتر نسبت به طلاب مدارس بلندمدت است، چرا که طلاب سفیران باید با مردم ارتباطی بیشتر و تنگاتنگ داشته باشند

مدیر حوزه علمیه کرمان همچنین با تقدیر از تلاش ها حجت الاسلام محبی فر، برای مدیر جدید مدرسه سفیران هدایت ماهان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha