جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ملک دار در جمع طلاب مدرسه امام هادی (ع) عنبرآباد

خبرگزاری حوزه / مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور در جمع طلاب مدرسه امام هادی(ع) عنبرآباد، گفت: حوزه باید سه عنصر تحصیل، تهذیب و ورزش را در طلبه شکوفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین محمود ملک دار، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت امام هادی (ع) عنبرآباد، گفت: تهذیب، تحصیل و ورزش سه رکنی است که باید در حوزه‌های علمیه به طور جدی پیگیری شود.

وی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره حوزه‌های علمیه، خاطر نشان کرد: با وجود این که تحصیل و طی کردن مدارج علمی سطح بالا در بین طلاب جایگاه خاصی دارد، اما حوزه‌های علمیه باید همچون گذشته به مباحث تهذیبی طلاب توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه ‌های علمیه کشور ادامه داد: تحصیل همراه با تهذیب نفس راهگشای راه طلبه است و این عناصر هستند که طلبه واقعی را پرورش می‌دهند.

وی با تاکید بر این که حوزه باید سه عنصر تحصیل، تهذیب و ورزش را در طلبه شکوفا کند، خاطرنشان کرد: اگر طلبه به این ابزارها مجهز شود، به طور قطع کارایی بهتری خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار در پایان از زحمات مدیر، اساتید و کادر حوزه علمیه عنبرآباد تشکر و قدردانی کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه‌ علمیه کرمان و حجت الاسلام سیدعلی رضا علوی رضوی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌ استان، حجت الاسلام والمسلمین ملک دار را در سفر به عنبرآباد همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha