یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
انتقال شهدای تازه تفحص شده از معراج شهدای اهواز به تهران

حوزه/ ۷۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، هم‌زمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) از طریق مرز بین‌المللی شلمچه به آغوش کشور باز خواهند گشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) پیکر پاک و مطهر ۷۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، از طریق مرز بین‌المللی شلمچه، به خاک کشور بازخواهند گرد.

بر اساس این گزارش، پیکر پاک و مطهر این شهدای گران‌قدر در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، مجنون، شرق دجله، شرهانی و فکه شمالی عراق تفحص شده‌ است.

همچنین این شهدای تازه تفحص شده در عملیات‌های کربلای ۵، بیت‌المقدس ۷، رمضان، قدس، بدر، والفجر۱، محرم و تک‌های دشمن به شهادت رسیدند که از یگان‌هایی از جمله لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص)، لشکر ۵ نصر، لشکر ۷ ولی‌عصر(عج)، ۳۲ انصار، ۴۸ فتح، لشکر ۱۹ فجر، لشکر ۹ بدر، لشکر ۱۶ قدس، لشکر ۲۵ کربلا و لشکر ۲۱ حمزه(ع) به جبهه اعزام شده‌اند.

بنا بر این گزارش، آیین استقبال از این شهدای والامقام روز دوشنبه ۶ آبان از ساعت ۹ صبح در مرز شلمچه برگزار می‌شود و پس از آن نیز پیکر پاک و مطهر ۷۰ شهید تازه تفحص شده به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha