سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین گفت: برخی به جای عذرخواهی از اشتباهات غلط گذشته برای اینکه بگویند ما کار اشتباهی انجام نداده‌ایم، می‌خواهند خسارت‌های بیشتری به کشور وارد کنند و FATF را که ادامه قراردادهای بیهوده گذشته است، مطرح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در دیدار با مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی که به منظور معارفه مدیر کل جدید راه و شهرسازی به قزوین سفر کرده است، اظهار کرد: در هر عرصه‌ای که فعالیت می‌کنیم ابتدا لازم است دل‌های خود را با ذکر آباد کنیم زیرا قلب‌هایی که با ذکر آباد شده باشند، می‌توانند همه جا را آباد کنند.  

امام جمعه قزوین با بیان اینکه  ویرانی‌ها محصول قلب‌هایی است که با ذکر آباد نشده است، بیان کرد: هر جا بر خلاف آن چه خداوند فرموده به کفار و مشرکان اعتماد کردیم، دچار آسیب شدیم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: با این وجود برخی به جای عذرخواهی از اشتباهات غلط گذشته برای اینکه بگویند ما کار اشتباهی انجام نداده‌ایم، می‌خواهند خسارت‌های بیشتری به کشور وارد کنند و FATF را که ادامه قراردادهای بیهوده گذشته است، مطرح می‌کنند.

 وی نگاه‌های باندی را یکی از آفت‌های جدی استان قزوین برشمرد و بیان کرد: متأسفانه برخی با نگاه‌های باندی اجازه نمی‌دهند کارها بر اساس برنامه‌ها و اولویت‌بندی‌ها پیش برود و در کار مسئولان اختلال ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، سفارشی عمل کردن را یکی دیگر از آفت‌های نظام اداری برشمرد و افزود: یکی از بدترین آفت‌هایی که مانع‌خدمت‌رسانی دستگاه‌ها می‌شود، سفارشی عمل کردن است. همه مسئولان باید از این موضوع پرهیز کنند و بخاطر سفارش‌ها برنامه‌ها و اولویت‌های خدمت‌رسانی را تغییر ندهند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: عمل‌گرایی و آرمان‌خواهی جدایی ناپذیرند، چرا که عمل‌گرایی بدون توجه به آرمان امام و شهدا به کشور آسیب می‌زند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha