پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش تجلیل از خادمان حسینی استان همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: شناخت واقعی اهل بیت(ع) نتیجه اش اخلاص بیشتر بندگان خواهد بود، و لذا راه برون رفت از مشکلات موجود تمسک به ولایت اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، امشب در همایش تجلیل از خادمان حسینی که در استانداری همدان برگزار شد با اشاره به اینکه خدواند به دنبال آن است که انسان را به جایگاه اصلی خود بازگرداند، گفت: یکی از راه هایی که می تواند انسان را به جایگاه اصلی خود برساند، شناخت و معرفت نسبت به اهل بیت(ع) است.

امام جمعه همدان افزود: شناخت واقعی اهل بیت(ع) نتیجه اش اخلاص بیشتر بندگان خواهد بود، و لذا راه برون رفت از مشکلات موجود تمسک به ولایت اهل بیت(ع) است.

وی، برگزاری مجالس امام حسین(ع) را زمینه‌ای برای کسب کردن معرفت عنوان کرد و گفت: اگر امام زمان خود را به درستی بشناسیم آن زمان، ظهور و غیبت تفاوتی نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که مجالس امام حسین(ع) ما را به واقعیت‌ های دینی و الهی نزدیک تر می‌کند، ابراز داشت: به دست آوردن معرفت نسبت به امام مسأله مهمی برای انسان است که نباید ساده از کنار آن عبور کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha